ریزر کیبورد مکانیکی Huntsman را با سوییچ‌های جدید لیزری معرفی کرد

ریزر به عنوان یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های تولید تجهیزات گیمینگ حالا کیبورد‌های جدید Huntsman و Huntsman Elite خود را با سوییچ‌های مکانیکی-لیزری معرفی کرده است.

0

در حال حاضر کیبوردهای با سوییچ‌های مکانیکی محبوب‌ترین نوع کیبوردها برای گیمرها هستند. این سوییچ‌ها علاوه بر حس بهتر نسبت به سوییچ‌های غشایی (membrane) رایج سرعت بالاتر و دوام بیشتری هم دارند و از همه مهم‌تر می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه خود کیبورد با یک نوع سوییچ خاص را انتخاب کنید.

ریزر که برخلاف شرکت‌های مشهوری مثل Corsair از سوییچ‌های مکانیکی ساخت خود به‌جای سوییچ‌های Cherry MX استفاده می‌کند حالا برای اولین بار سوییچ‌های مکانیکی-نوری خود را در کیبورد Huntsman معرفی کرده است. با این‌که ریزر اولین شرکتی نیست که از سوییچ‌های لیزری بهره می‌گیرد اما تاکنون شرکت بزرگی از این سوییچ‌ها استفاده نکرده بود.

نحوه عملکرد سوییچ اپتومکانیکال Razer Huntsman
نحوه عملکرد سوییچ اپتومکانیکال Razer Huntsman

به گفته ریزر این سوییچ‌های جدید نسبت به سوییچ‌های مکانیکی عادی مزایایی دارد. به‌طور مثال با وجود این‌که حس و صدای دکمه‌ها مشابه سوییچ‌های Cherry MX Blue یا Razer Green است اما سرعت رجیستر شدن تا ۳۰ درصد سریع‌تر است. علاوه بر این با اجزای متحرک کمتر عمر این سوییچ‌ها حدود ۱۰۰ میلیون استفاده اعلام شده که نسبت به نوع مکانیکی رایج بیشتر است.

کیبورد Huntsman ریزر قیمتی معادل ۱۵۰ دلار دارد اما مدل Huntsman Elite با مزایا و امکانات بیشتر با قیمت ۲۰۰ دلاری عرضه خواهد شد. مدل الیت نورپردازی Razer Chroma را به زیر کیبورد نیز آورده، دارای دکمه‌های مدیا و تنظیم صدا بوده و همچنین یک استراحت‌گاه مچ دست نیز دارد که با پین‌های POGO به کیبورد متصل خواهد شد. ریزر می‌گوید در آینده قصد دارد ماژول‌های دیگری برای این کیبورد عرضه کند که قابلیت‌های بیشتر مثل تاچ‌پد را نیز به آن اضافه می‌کند.

هر دو کیبورد در حال حاضر در وب‌سایت ریزر عرضه شده‌اند.

منبع razer
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.