اپ‌نت: دفترچه یادداشت شخصی اندروید Private Notepad

Private Notepad یک دفترچه یادداشت شخصی با امنیت و امکانات فراوان است که برای کاربران اندرویدی طراحی و توسعه داده شده است. این اپ توسط توسعه‌دهنده Alexander Malikov به بازار ارائه شده است.

0

این روزها دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که برای ثبت نکات موردنظرش از دفترچه یادداشت کاغذی و قلم استفاده کند. چرا که با پیشرفت ابزار تکنولوژی و آمدن دفترچه‌های یادداشت مجازی این کار بسیار ساده‌تر شده و در عین حال در هر زمان و مکانی به آن دسترسی خواهید داشت. اپلیکیشن Private Notepad یکی از با امکانات‌ترین‌ها در این زمینه می‌باشد که امروز برایتان به بررسی آن می‌پردازیم. این اپ می‌تواند هر نوع یادداشتی را به ثبت برساند و کاملا به‌صورت خودکار آن را برایتان ذخیره کند. در ادامه به راحتی به هرکدام از یادداشت‌هایتان که بخواهید می‌توانید دسترسی پیدا کنید.

این حالت خودکار به شما کمک می‌کند تا دیگر نگران از دست رفتن مطالبتان در صورت بروز مشکل نباشید. در ادامه می‌توانید از امنیت آن اطمینان حاصل کنیدو یادداشت‌هایتان را دور از دسترس سایرین قرار داده و با خیالی آسوده از آن‌ها نگهداری نمایید. برای حفظ امنیت می‌توانید به چند طریق عمل کرده و یادداشت‌ها را قفل کنید مثلا از کد امنیتی استفاده کنید و یا سایر امکانات امنیتی. در ادامه با انتخاب از بین تم‌های رنگی متنوع محیط اپ را به دلخواه خودتان بسازید و با پشتیبان‌گیری از اطلاعات آن با خاطری آسوده یادداشت‌های مهمتان را به Private Notepad واگذار نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.