اپ‌نت: اطلاعات کامل شبکه در Ethwork : Netstat & Network Interfaces

اطلاعات مربوط به شبکه را در اپلیکیشن Ethwork : Netstat & Network Interfaces دریافت نمایید. این اپ توسط استودیوی D.D.M برای کاربران گجت‌های اندرویدی طراحی و توسعه داده است.

0

وقتی به شبکه‌های اینترنتی متصل می‌شوید به صورت خودکار اطلاعاتی در سیستم شما ذخیره می‌شود. این اطلاعات گاهی می‌تواند برایتان کارآمد باشد. دسترسی به این اطلاعات نیازمند اطلاع از برخی کدهای خاص و یا دانستن ترفندهای ویژه‌ای می‌باشد. اما با داشتن اپلیکیشن Ethwork به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اطلاعاتی که توسط این اپ ذخیره می‌شوند به صورت خودکار در دسته‌بندی‌های منظمی قرار می‌گیرند که برای جستجوی سریع به راحتی از این گزینه یعنی دسته‌بندی اطلاعات می‌توانید استفاده کنید.

در عین حال از تمامی موارد ورودی و خروجی مربوط به شبکه خودتان نیز آگاه شوید. وقتی به پروتکل‌های HTTP، UDP، TCP و… متصل می‌شوید نیز می‌توانید به صورت کامل شبکه اینترنتی خود را مورد بررسی قرار داده و از جزئیات ورود و خروج آن مطلع شوید. اطلاعاتی که از این طریق به دست می‌آورید شامل آی‌پی آدرس‌ها، سرویس میزبان، مک آدرس‌ها، مجموعه MTU و… می‌باشد. شما در استفاده از این اپ هیچ‌گونه محدودیتی نخواهید داشت و برایتان نام دامنه خودتان و شماره شناسایی‌تان نیز به نمایش درمی‌آید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.