اپ‌نت: ضبط مکالمات در اندروید با Cryok Call recorder

اپلیکیشن ضبط خودکار تمام مکالمات به نام Cryok Call recorder برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی شده است. این اپ محصول شرکت CRYOK SIA می‌باشد.

0

برای تمامی تماس‌ها ورودی و خروجی‌تان می‌توانید تنظیم خودکار ضبط صدا داشته باشید. Cryok Call recorder در هنگام شروع تماس بدون نیاز به دخالت شما شروع به ضبط می‌کند و در ادامه فایل تهیه شده را ذخیره می‌نماید. این فایل‌ها را بر اساس هر نوع معیاری که خواست خودتان است می‌توانید طبقه‌بندی نمایید. در هر جایی که بودید به راحتی می‌توانید به این فایل‌ها دسترسی داشته باشید و تماس موردنظرتان را گوش کنید. جستجو در بین فایل‌ها نیز امری ساده بوده که برای تمامی افراد امکان‌پذیر است و با مرتب‌سازی بر اساس معیار موردنظر جستجو ساده‌تر هم می‌شود.

در ادامه اگر بخواهید این امکان فقط برای تعداد محدود و خاصی از مخاطبینتان میسر شود باید از بین لیست آن‌ها انتخاب نموده و وارد اپ کنید. برای این‌که این فایل‌ها فضای اضافه را اشغال نکنند می‌توانید تعیین کنید که هر چندوقت یکبار پیام‌های قدیمی به صورت خودکار پاک شوند. در این بین لیست سیاه و سفیدی از مخاطبین را وارد اپ نموده تا تماس‌های لیست سفید را ضبط کرده و تماس‌های مربوط به لیست سیاه را به طور کلی مسدود نماید. به راحتی از فایل‌های موجود نسخه پشتیبان تهیه کنید و در نهایت به سادگی می‌توانید به ویرایش لیست آن‌ها بپردازید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.