اپ‌نت: با والپیپرهای Motivation 365 انگیزه بگیرید!

اپلیکیشن والپیپر Motivation 365 برای کاربرانی که به تصویرنوشته‌های انگیزشی علاقه دارند بسیار توصیه می‌شود. این اپ توسط Raunak Verma برای کاربران اندرویدی طراحی و توسعه داده شده است.

0

برای بسیاری از شما شاید جالب باشد که آرشیوی از تصاویر زیبا به همراه جملات انگیزشی داشته باشید و گاهی در صفحات اجتماعی‌تان از آن‌ها استفاده کرده و با دوستانتان به اشتراک بگذارید ویا برای خودتان داشته باشید و موردمطالعه قرار دهید. داشتن چنین آرشیو کاملی را می‌توانید با اپ Motivation 365 تجربه کرده و از آن استفاده‌های بسیار مفیدی داشته باشید. جملاتی کوتاه اما زیبا و آموزنده که گاهی بسیار امیدوارکننده هستند و برای تقویت روحیه و شادابی افراد نیز بسیار کارآمد عمل می‌کنند.

این اپ تصاویر پس‌زمینه متعدد و متنوعی دارد که به جملات انگیزشی زیبایی آراسته شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را همواره در دیدرس خودتان داشته باشید. این جملات حتی برگرفته از دیالوگ‌های معروف نیز بوده و در کنار تصاویر مفهومی که به سادگی هرچه تمام‌تر مفهوم‌های عمیقی را القا می‌کنند می‌توانند حال خوبی را برایتان ایجاد کنند. جملات نقل قول و حتی داستان‌های انگیزشی نیز درون این اپ زیبا گنجانده شده‌اند. محیط کار بسیار ساده و برای همه قابل استفاده می‌باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.