اپ‌نت: بقا در بازی PEACH BLOOD

بازی زیبا و مهیج PEACH BLOOD در سبک بازی‌های ماجراجویی بوده که برای تمامی سنین مناسب می‌باشد. این بازی را شرکت Lard Games برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی کرده و توسعه داده است.

0

در بازی PEACH BLOOD شما هدایت یک موجود کوچک و بانمک را به عهده گرفته و آن را در بازی کنترل می‌نمایید. این موجود در ابتدا کوچک بوده اما به تدریج رشد می‌کنند و این رشد کردن به خاطر تغذیه کردن از سایر موجوداتی است که بر سر راهش قرار می‌گیرند. این موجودات دو نوع هستند اولی‌ها از او کوچکتر بوده پس می‌توانید آن‌ها را بخورد و هربار بزرگتر از قبل شود. برخی دیگر هستند که از او بزرگترند به نام vemberها که باید مراقب باشید با آن‌ها برخورد نکنید چرا که خورده می‌شوید.

در طول مسیر باید مراقب موانعی که بر سر راهتان قرار می‌گیرند باشید مانند لامپ‌ها، مکعب‌های یخی و… . در مسیرتان قارچ‌هایی نیز قرار می‌گیرند که با تغذیه از آن‌ها قدرت‌هایی خاص گرفته و از آن‌ها در راستای عبور از موانع و یا تغذیه سریع‌تر استفاده نمایید. این بازی همراه با صداگذاری بسیار جذاب و عالی طراحی شده است و نیز دارای طراحی زیبایی بوده که برای هر فردی بنا به خواست خودش محیط‌هایی که در آن بازی می‌کند می‌تواند متغیر و یا کاملا شخصی باشد. کنترل آن نیز به صورتی بسیار ساده ممکن شده تا بازی را برای هر فردی در هر سنی مناسب کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.