اپ‌نت: سیر تکامل انسان در بازی Human Evolution: Rise of Mankind

در بازی سبک آرکید Human Evolution: Rise of Mankind با سیر تکامل انسان‌ها همراه شوید و کنترل رشد و پیشرفتشان را در دست بگیرید. این بازی توسط استودیوی Banana4apps برای کاربران اندرویدی طراحی و توسعه داده شده است.

0

با قرار گرفتن در بازی Human Evolution: Rise of Mankind در واقع در دنیای تکامل تدریجی انسان‌ها قرار گرفته‌ و از ابتدای به وجود آمدن تا اکنون را مشاهده کرده و حتی می‌توانید تغییرات را خودتان در دست گرفته و ادامه دهید. این بازی حتی به سال‌های بعدی و آینده نیز سفر کرده و پیشرفت‌های احتمالی بشر را به گونه‌ای جذاب و مهیج به نمایش درآورده است. از ابتدا که انسان یک تک سلولی بوده با او همراه شوید و حتی جاهایی اورا به شکل میمون نیز مشاهده خواهید کرد. بازی را با کلیک‌های پشت سرهم انجام دهید.

در ادامه از تغییرات جز به جز آن اطلاع یافته و خودتان عامل تغییر شوید به این صورت که می‌توانید DNA انسان را با سایر گونه‌های جانوری ترکیب نموده و نتیجه را مشاهده نمایید. در ادامه و با ورود انسان به عصر حاضر به مرور شاهد پیشرف‌ها شده و در آینده نیز قرار خواهید گرفت. به طوری‌که دیگر برای زندگی در سایر سیارات آمادگی پیدا کرده و به فضا سفر می‌کنید. این سیر تکامل تا جایی که انسان بسیار تغییر کرده و حالت روبات به خود می‌گیرد ادامه خواهد داشت. شما علاقمندان به بازی‌های سبک آرکید قطعا مجذوب این بازی هیجان‌انگیز و خاص خواهید شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.