اپ‌نت: نبرد در مزرعه با موجودات فضایی Farm Guns: Alien Clash

یک بازی اکشن منحصربفرد را در Farm Guns: Alien Clash تجربه نمایید. این بازی بسیار کم حجم بوده و برای دارندگان گجت‌های اندرویدی توسط استودیوی TallToy Games طراحی و توسعه داده است.

0

تصور کنید در سیاره‌ای ناشناخته زندگی می‌کنید که در آن منابع بسیار عظیم و با ارزشی وجود دارد. منابعی که با استفاده از آن‌ها می‌توان به ساخت انواع سلاح‌های مخرب کشتارجمعی پرداخت. یکی از این منابع بسیار ارزشمند شیر گاو ماده‌ای است که اتفاقا در مزرعه‌ای که شما اداره می‌کنید نیز به وفور یافت می‌شود. شما اکنون می‌دانید که صاحب ثروتی هنگفت بوده که در وهله اول باید به خوبی از آن مراقبت کنید. در ادامه باید خودتان از آن برای ساخت سلاح‌های دفاعی استفاده کنید. دفاع از مزرعه‌تان به خاطر هجوم دشمنان بوده که می‌خواهند این گاوها را با خودشان برده و استفاده کنند.

شما با استفاده از ارتش حیوانات مزرعه باید به مبارزه بپردازید. دشمنان را از سر راه برداشته و سلاح‌هایشان را نیز خلع کنید. در قسمت چپ صفحه نمایش شما و سایر حیوانات مزرعه قرار گرفته‌اید و دشمنان از سمت راست به شما حمله می‌کنند. باید با سرعت عمل بالا با آن‌ها مبارزه کنید و در انتهای هر مرحله سلاح‌های باقیمانده را جمع‌آوری نموده و با استفاده از امتیازاتی که به دست آوردید اسلحه‌های خودتان را نیز ارتقا دهید. انواع سلاح‌ها و ماموریت‌های مختلف در این بازی وجود دارد که همین تنوع باعث می‌شود شما ساعت‌ها مجذوب آن شوید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.