آپدیت پی 20 پرو هواوی قابلیت فیلم‌برداری خودکار سوپراسلوموشن را فراهم کرد

یکی از معایب قابلیت سوپراسلوموشن دوربین پرچم‌دار هواوی نسبت به رقبایی مثل گلکسی اس 9 نبود قابلیت تشخیص خودکار حرکت بود که حالا در آپدیت پی 20 پرو رفع شده است.

0

فیلم‌برداری سوپراسلوموشن را برای اولین بار در پرچم‌داران سونی شاهد بودیم اما امسال سامسونگ با عرضه آن در گلکسی اس 9 این ویژگی را محبوب‌تر کرد. هواوی هم برای این‌که از قافله عقب نماند این ویژگی را به پی 20 پرو آورد. حالا در آپدیت پی 20 پرو این ویژگی بهبود پیدا کرده تا استفاده از آن ساده‌تر شود.

با این‌که پی 20 پرو نیز مانند گلکسی اس 9 قابلیت فیلم‌برداری سوپراسلوموشن با نرخ فریم 960fps و وضوح 720p را دارا بود اما از آن‌جا که این ویژگی تنها کسری از ثانیه را ضبط می‌کند نیازمند پیش‌بینی خودکار نرم‌افزاری است که در پی 20 پرو موجود نبود. آپدیت جدید هواوی خوشبختانه این ویژگی حیاتی را اضافه کرده است.

این آپدیت همچنین تغییراتی دیگر را در رابط کاربری دوربین پی 20 پرو ایجاد کرده که از جمله آن می‌توان به تغییر مکان دکمه زوم برای استفاده ساده‌تر با یک‌دست اشاره کرد. علاوه بر این در آپدیت پی 20 پرو وصله امنیتی ماه جولای گوگل نیز برای اندروید گنجانده شده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.