اینستاگرام دیگر اسکرین‌شات گرفتن از استوری شما را خبر نخواهد داد

اینستاگرام پیش از این اسکرین‌شات گرفتن از استوری را به صاحب استوری خبر می‌داد اما ظاهراً تصمیم گرفته تا این ویژگی را حذف کند.

0

اگر به خاطر داشته باشید اینستاگرام از بهمن‌ماه سال گذشته آزمایش قابلیتی را شروع کرد که اگر فردی از استوری شما اسکرین‌شات می‌گرفت این عمل را به اطلاع شما می‌رساند. حالا به گزارش BuzzFeed این قابلیت که برای برخی کاربران و اکانت‌ها فعال شده بود حالا حذف شده و دیگر اسکرین‌شات گرفتن از استوری به اطلاع کاربر نخواهد رسید.

اسکرین‌شات گرفتن از استوری اینستاگرام

گفتنی است این قابلیت پیش از این در اسنپ‌چت دیده شده بود و اینستاگرام مانند بسیاری از قابلیت‌های این شبکه اجتماعی قصد داشت این ویژگی را هم کپی‌برداری کند. حالا می‌توانید با خیال راحت (!) از استوری‌های مورد علاقه‌تان اسکرین‌شات بگیرید بدون این‌که کسی متوجه این کار شود. با این حال کماکان لیست افرادی که استوری را بازدید کرده‌اند قابل مشاهده خواهد بود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.