برخی کاربران آیفون از مصرف شدید شارژ باتری با iOS 11.4 خبر داده‌اند

نسخه جدید iOS 11.4 ویژگی‌های مثبت زیادی دارد اما از قرار معلوم این نسخه کاهش مصرف باتری را به دنبال دارد و برخی کاربران آیفون از مصرف شدید شارژ باتری با iOS 11.4 خبر داده‌اند.

1

حدود یک ماه بیشتر از انتشار نسخه 11.4 iOS نمی‌گذرد، در این آپدیت جدید نیز مانند سایر آپدیت‌ها شاهد ویژگی‌ها و امکانات جدیدی به همراه بهینه‌سازی‌هایی بودیم. اما از قرار معلوم این آپدیت برای کاربران آیفون‌ها حسابی دردسر درست کرده است و تعداد زیادی از این کاربرانی که آیفون‌های خود را به نسخه iOS 11.4 آپدیت کرده‌اند از کاهش شدید باتری گوشی‌های خود گله‌مند هستند.

در این بین یکی از کاربرانی که آیفون 6S پلاس دارد مدعی است گوشی وی قبل از دریافت آپدیت iOS 11.4 هیچ مشکلی به لحاظ کاهش سریع شارژ باتری نداشته است اما پس از دریافت این آپدیت ورق برگشت و در عرض چند دقیقه میزان شارژ باتری گوشی وی از ۵۰ درصد به ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

این کاربر مدعی است تنظیمات مختلفی که برای کاهش مصرف باتری در iOS 11.4 وجود دارد را انجام داده اما باز هم مشکل از بین رفتن سریع شارژ باتری درست نشده است.

در این بین گفته می‌شود خاموش کردن وای‌فای ممکن است یکی از راه‌هایی باشد که به حل موقتی این مشکل کمک می‌کند. کاهش سریع شارژ باتری چیزی نیست که بتوان به راحتی آن‌را دست کم گرفت و به همین دلیل کاربران زیادی عطای آپدیت جدید iOS 11.4 را به لقایش بخشیده‌اند و گوشی خود را به نسخه iOS 11.3.1 دانگرید کرده‌اند.

در حال حاضر اپل سخنی در خصوص این مشکل به میان نیاورده است اما انتظار می‌رود طبق روال معمول با آپدیت بعدی، شاهد بهبود مصرف شدید شارژ باتری در iOS 11.4 باشیم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. amir می‌گوید

    برعکس عالی شده
    واقعا خیلی بهتر شده