سونی نسخه آزمایشی دوم اندروید P را برای اکسپریا XZ2 منتشر کرد

نسخه آزمایشی دوم اندروید P به تازگی از جانب گوگل منتشر شد و سونی نیز این نسخه را بی‌معطلی برای اکسپریا XZ2 منتشر کرد.

0

اندروید P در راه است و چندی پیش شاهد انتشار نسخه آزمایشی دوم اندروید P از جانب گوگل بودیم، سونی نیز برای انتشار این آپدیت جدید تاخیری نشان نداد و به‌سرعت آپدیت جدید آزمایشی نسخه دوم اندروید P را برای کاربران اکسپریا XZ2 معرفی کرد.

به این ترتیب کاربرانی که نسخه آزمایشی اول اندروید P را در گوشی‌های اکسپریا XZ2 دریافت کرده‌اند میزبان نسخه دوم این آپدیت هستند.

این‌گونه که پیداست برطرف کردن مشکلاتی که در نسخه اول این آپدیت آزمایشی وجود داشت را می‌توان از مهم‌ترین تغییرات نسخه دوم دانست. رفع اشکال در برقراری تماس و قطع میکروفن گوشی، تنظیم صدا و مشکلاتی که نسخه آزمایشی اول اندروید P داشت را در دومین نسخه دیگر شاهد نیستیم.

رفع اشکال جی‌پی‌اس و همچنین اصلاح قطع ارتباط در حین استفاده از اینترنت 4G نیز از مواردی است که در نسخه آزمایشی دوم اندروید P برطرف شده است.

مشکلات شارژ بی‌سیم و تعامل با کارت‌های حافظه‌ با فرمت exFAT نیز از دیگر مواردی است که به لطف نسخه آزمایشی دوم اندروید P برطرف شده است. ویژگی فیلتر نور آبی نیز در این آپدیت جدید به راحتی کار می‌کند.

به‌عبارت دیگر می‌توان گفت نسخه آزمایشی دوم اندروید P، اشکالات زیادی را که نسخه اول این آپدیت داشت برطرف می‌کند اما باز هم از آنجایی که با آپدیت آزمایشی طرف هستیم بدون شک نسخه دوم این آپدیت نیز مشکل‌هایی را دارد به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم تا انتشار نسخه‌نهایی اندروید P صبر پیشه کنید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.