E32018: تازه‌های مجموعه بازی The Elder Scrolls بتسدا

تریلری که بتسدا از بازی The Elder Scrolls 6 در E3 2018 به نمایش گذاشت آنقدر کوتاه بود که تقریبا هیچ چیز از ماهیت این بازی مشخص نشد.

1

کنفرانس خبری استودیو بتسدا در E3 2018 پر بود از خبرهای خوب و بازی‌های جدید که از جمله آنها می‌توان به دو عنوان جدید و یک عنوان ارتقا یافته از مجموعه بازی The Elder Scrolls اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با مجموعه بازی The Elder Scrolls به گیم‌نیوز سر بزنید.

رونمایی از قسمت ششم مجموعه بازی The Elder Scrolls

تریلری که بتسدا از بازی The Elder Scrolls 6 در E3 2018 به نمایش گذاشت آنقدر کوتاه بود که تقریبا هیچ چیز از ماهیت این بازی مشخص نشد. (تریلر را از اینجا ببینید.)

در این مرحله فقط میتوانیم بگوییم سری ششم الدر اسکرولز وجود دارد و در دست ساخت است. قسمت قبلی این مجموعه با عنوان The Elder Scrolls V: Skyrim در سال 2011 منتشر شد. (اینجا بیشتر بخوانید.)

آنچه درمورد The Elder Scrolls: Blades می‌دانیم

مانند TES6، اطلاعات کمی پیرامون عنوان جدید این مجموعه در E3 2018 مطرح شد. آن‌چه مشخص است اینکه Blades با هدف انتشار برای اندروید و iOS ساخته می‌شود و به گفته بتسدا “تجربه‌ای مخصوص گوشی‌های موبایل” است.

البته استودیو  بتسدا مژده عرضه این عنوان برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی را نیز داده است.

تاریخ انتشار این بازی بصورت دقیق اعلام نشده است اما گفته میشود در پاییز 2018 باید منتظر آن باشیم.

بازی The Elder Scrolls: Legends به سوییچ می‌آید

در نهایت، عنوان ارتقا یافته مجموعه الدر اسکرولز، بازی کارتی Legends است که طبق اعلام استودیو بتسدا امسال برای نینتندو سوییچ نیز در کنار پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. گفته می‌شود این بازی در نسخه جدید به کلی ارتقا پیدا می‌کند و با وجود کاهش حجم بازی، با منو و آرنا و حتی کارت‌های جدید روبرو خواهیم شد. برای جزییات بیشتر باید منتظر انتشار این نسخه باشیم.

برای بیشتر خواندن با ما در گیم‌نیوز همراه شوید.

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ایگ! می‌گوید

    بزرگترین رقیب این عنوان، نسخه قبلی خودشه. امیدوارم و به نظر میاد که مثل نسخه قبلیش، از شاهکارهای نسل بشه.