E32018: رونمایی مایکروسافت از بازی Gears of War 5 و دو قسمت فرعی

اهمیت مجموعه GeoW برای مایکروسافت شاید از این جهت باشد که این بازی از مهمترین عنوان‌هایی است که منحصرا به ایکس باکس اختصاص دارد و همچنان شاهد این بازی برای پلی استیشن نخواهیم بود.

0

مایکروسافت در کنفرانس دیشب خود در E32018 نه تنها از بازی Gears of War 5 رونمایی کرد بلکه دو بازی اسپین آف (قسمت فرعی) جذاب هم از مجموعه گیرز معرفی کرد و نشان داد که با دست پر به استقبال سال 2019 خواهد رفت.

اگر در گیم‌نیوز همراه ما بوده باشید حتما میدانید که والمارت قبلا لیستی از بازی های معرفی نشده ارائه داده بود که حالا بازی Gears of War 5 چندمین بازی روی آن لیست است که انتشارش رسما تایید می‌شود و به اعتبار لیست اضافه میکند.

اهمیت مجموعه GeoW برای مایکروسافت شاید از این جهت باشد که این بازی از مهمترین عنوان‌هایی است که منحصرا به ایکس باکس اختصاص دارد و همچنان شاهد این بازی برای پلی استیشن نخواهیم بود. ساخت قسمت جدید مجموعه توسط استودیو The Coalition همچنان ادامه دارد و هنوز تاریخ دقیق به بازار آمدن آن مشخص نیست.

البته تریلری که مایکروسافت از بازی گیرز 5 در کنفرانس E3 به نمایش گذاشت این خبر خوب را برای طرفداران بازی به همراه داشت که در سری جدید مارکوس فینیکس، شخصیت محبوب بازی نیز حضور خواهد داشت.

بازیهای فرعی  مجموعه Gears of War

معرفی دو بازی فرعی مجموعه گیرز در E32018 اهمیت این مجموعه برای شرکت مایکروسافت را نشان می‌دهد. از این دو بازی اسپین آف یعنی Gears Pop و Gears Tactics، اولی فقط برای پلتفرم‌های موبایل و دومی فقط برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شوند.

بازی گیرز تاکتیکس یک بازی استراتژی نوبتی است که بازی X-COM را تداعی میکند و در واقع همان Halo Wars در دنیای Gears of War است.

گیرز پاپ اما، که قرار است برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شود، کمی متفاوت تر است. آنطور که از تریلر بازی دیدیم، گیرز پاپ ترکیب عجیب ولی جذابی از کاراکترهای Funko pop و تم بازی گیرز آو وار خواهد بود.

اخبار بعدی را از دست ندهید، با ما در گیم‌نیوز همراه باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.