همه‌ی معرفی‌های بزرگ مایکروسافت در E3 2018 – ایکس باکس جان می‌گیرد!

مایکروسافت در کنفرانس خود از 15 بازی برای اولین بار نمایشی را ارائه داد و 18 بازی انحصاری را به نمایشگاه آورده بود. فیل اسپنسر در این کنفرانس از کیفیت بازی‌ها گفت و اتفاقات زیادی افتاد که مهم‌ترین و بهترین آن‌ها را در ادامه می‌خوانید.

0

مایکروسافت شب گذشته با قدرتی بیشتر همیشه به E3 آمده بود تا عقب‌ماندگی‌های چند سال اخیر خود را یک جا جبران کند. اتفاقی که با رونمایی‌های متعدد و نمایش‌های جذاب از بازی‌های بی‌شماری افتاد و حالا می‌شود با اعتماد به نفس زیادی گفت که مایکروسافت بهترین نمایش E3 را به نام خود به ثبت رساند.

با این‌که شما می‌توانید همه‌ی اخبار، تریلر‌ها و جزئیات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 را در گیم‌نیوز به طور کامل بخوانید، همه‌ی ما عقیده داریم که برخی از بازی‌های به نمایش درآمده در کنفرانس مایکروسافت پراهمیت‌تر و جذاب‌تر از دیگران بودند. به همین خاطر است که می‌توانید در این مطلب به طور مختصر و مفید با همه‌ی معرفی‌های بزرگ مایکروسافت در E3 2018 آشنا شوید.

مایکروسافت در کنفرانس خود از 15 بازی برای اولین بار نمایشی را ارائه داد و 18 بازی انحصاری را به نمایشگاه آورده بود. فیل اسپنسر در این کنفرانس از کیفیت بازی‌ها گفت و اتفاقات زیادی افتاد که مهم‌ترین و بهترین آن‌ها را در ادامه می‌خوانید. فراموش نکنید که هر جا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی مورد نظرتان داشتید می‌توانید روی لینک مربوط به آن کلیک کنید و اطلاعات بیشتر را در گیم‌نیوز بخوانید.

بازی جدید هیلو مستر چیف را به میدان برمی‌گرداند

اولین بازی مایکروسافت که همه را شگفت‌زده کرد، ششمین قسمت از مجموعه‌ی هیلو بود. Halo Infinite در حالی معرفی شد که قول داده «مستر چیف» شخصیت اصلی دوست‌داشتنی این بازی را برگرداند. مایکروسافت در کنفرانس خود یک تریلر سینمایی از این بازی به نمایش درآورد و اطلاعات چندان زیادی از آن ارائه نداد.

تریلر بازی Cyberpunk 2077

سایبرپانک 2077 مدت‌ها است که مورد انتظارترین بازی بسیاری از گیمرها محسوب می‌شود. این بازی که در سال 2012 معرفی شده بود توسط سازندگان لهستانی مجموعه‌ی The Witcher ساخته می‌شود و پس از شش سال با یک تریلر در لحظات پایانی کنفرانس مایکروسافت دوباره به کانون توجه همه برمی‌گردد.

Devil May Cry 5 معرفی شد

شایعات پیرامون رونمایی از عنوان جدیدی از مجموعه‌ی شیطان هم می‌گرید، قبل از E3 2018 به گوش می‌رسید. هیدآکی ایتسونو در کنفرانس مایکروسافت با حضور در صحنه‌ و اعلام خبر ساخت Devil May Cry 5 این شایعات را به حقیقتی دل‌چسب بدل کرد.

او همچنین گفت که این بازی، بهترین عنوانی است که در عمرش ساخته و ما هم مثل او بی‌صبرانه منتظر اطلاعات بیشتر از این عنوان هستیم. ضمنا تایید شده که این بازی دنباله‌ی مجموعه‌ی اصلی Devil May Cry است و بعد از قسمت چهارم اتفاق می‌افتد و الزاما ربطی به ریبوت این مجموعه توسط استودیوی نینجا تئوری که در سال 2013 تحت عنوان DmC منتشر شد ندارد.

Just Cause 4 معرفی شد

بعد از این‌که خبر معرفی این بازی پیش از موعد درز کرد، همه منتظر دیدن اولین نمایش از بازی بعدی مجموعه‌ی دلیل موجه بودند. اتفاقی که در میانه‌های کنفرانس مایکروسافت افتاد و اطلاعات زیادی از این بازی از جمله تاریخ انتشار آن را به مخاطبان ارائه کرد.

Gears of War 5 تنها بازی جدید این مجموعه نبود که معرفی شد

با این‌که Gears of War 5 بزرگ‌ترین عنوان این مجموعه در کنفرانس دیشب مایکروسافت بود، این بازی تنها نبود و مایکروسافت از عناوین دیگری در این مجموعه رونمایی کرد که به نظر به همان اندازه جذاب می‌رسند.

اما مطمئنا هیچ چیزی به اندازه‌ی بازگشت مارکوس فینیکس به میادین برای طرفداران ایکس باکس خوشایند نیست. به همین خاطر است که شما باید تریلر به نمایش درآمده از این عنوان را حتما تماشا کنید.

The Division 2 سال بعد به واشنگتن می‌رسد

یکی از بازی‌های غیر مایکروسافتی که در کنفرانس مایکروسافت حضور داشت و گیم‌پلی آن رسما نشان داده شد، بازی بعدی مجموعه‌ی دیویژن شرکت یوبی‌سافت است. یوبی‌سافت که امشب خودش کنفرانس مطبوعاتی E3 2018 را برگزار می‌کند، برای این بازی برنامه‌هایی دارد و به همین خاطر است که آن را به واشنگتن دی‌سی برده.

Dying Light 2 معرفی شد

در میان معرفی‌های کنفرانس مایکروسافت، یکی از آن‌ها از همه جذاب‌تر بود. قرعه این بار به نام زامبی‌ها و سبک بقا افتاد و بازی Dying Light 2 با اختلاف بهترین نمایش را در مقابل دیدگان مخاطبین ایکس باکس عرضه کرد.

تریلر گیم‌پلی به نمایش درآمده از بازی، بازی‌کنندگان را به دنیای پساآخرالزمانی برمی‌گرداند و ایده‌های جدیدی را نیز معرفی می‌کند. تصمیمات بازی‌کنندگان به طور مستقیم بر روی بازی و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند اثر می‌گذارد و این موضوع را سازندگان تایید کرده‌اند.

بازی بعدی سازندگان دارک سولز معرفی شد

معرفی بازی بعدی «میازاکی» و تیم سازنده‌ی بازی‌های «دارک سولز» و «بلادبورن» برای همه جذاب است. اما شاید شما هم انتظار داشتید که این بازی را در کنفرانس سونی ببینید و سونی بار دیگر ناشر این عنوان باشد.

اما این‌طور نیست، Sekiro: Shadows Die Twice بازی بعدی سازندگان دارک سولز از جمله معرفی‌های بزرگ مایکروسافت در E3 2018 بود. این بازی البته در انحصار کنسول مایکروسافت نیست و برای پی‌سی و پلی استیشن 4 هم عرضه می‌شود. ناشر این بازی اکتیویژن است اما اعلام کرده که هیچ دخالتی در روند ساخت بازی و خروجی آن نخواهد داشت. میازاکی و تیمش مسئول این اکشن خونین هستند.

مایکروسافت چهار استودیوی بازی‌سازی را خرید و یک استودیوی جدید تاسیس کرد

فیل اسپنسر در کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 تایید کرد که این شرکت در راستای قدرت بخشیدن به بخش ایکس باکس و توسعه‌ی بازی‌های تراز اول، استودیوی جدیدی به نام The Initiative را تاسیس کرده است.

اما مایکروسافت به همین قدم بسنده نکرده و به علاوه، سه استودیوی بازی‌سازی شناخته شده دیگر را نیز خریده است. حالا Undead Labs سازنده‌ی State of Decay در کنار Compulsion Games سازنده‌ی We Happy Few تحت تملک مایکروسافت درآمده است. اما این هم همه‌ی ماجرا نیست و مایکروسافت نینجا تئوری و پلی‌گراند (فورتزا) را نیز خریده و رسما به استودیوهای خود افزوده است.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.