سری گلکسی اس 9 سامسونگ عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه را به دست آوردند

آن‌طور که به نظر می‌رسد و قابل پیش‌بینی هم بود، گوشی‌های سری گلکسی اس 9 سامسونگ فروشی خوبی را در بازار تجربه کرده‌اند و کمتر از دو ماه از زمان عرضه نیز توانستند به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه اخیر دست پیدا کنند.

0

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی وبگاه Counterpoint، سری گلکسی اس 9 سامسونگ عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه گذشته را به دست آوردند.

هرچند گوشی‌های سری گلکسی اس 9 از نظر ظاهری تغییر محسوسی را نسبت به نسل قبلی خود تجربه نکرده‌اند، با این حال به نظر می‌رسد ویژگی‌های سخت افزاری آن‌ها به میزانی قابل قبول بوده تا باعث تبدیل شدن این گوشی‌ها به محبوب‌ترین مدل‌های بازار شود.

یکی از قابلیت‌های گلکسی اس 9 که بیش از سایر ویژگی‌های آن، توجه کاربران و علاقه مندان به گوشی گلکسی را به خود جلب کرده، ویژگی ایموجی های واقعیت مجازی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. از طرفی دوربین با دیافراگم دوگانه و با قابلیت سوپر اسلوموشن نیز یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جذاب گلکسی اس 9 است که رقم فروش گوشی سامسونگ را به مقدار قابل توجهی ارتقا می‌دهد.

پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه

به هر حال با توجه به آمار ارائه شده از سوی Counterpoint، فروش گلکسی اس 9 نسبت به ماه قبل بهبود یافته است. در ایالات متحده و بازار بسیاری از کشورهای آسایی هم این پرچم‌دار سامسونگ فروش فوق‌العاده‌ای داشته است. همین امر باعث شده تا آیفون 10 بعد از گلکسی اس 9 پلاس و اس 9 به رتبه سوم جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه گذشته تنزل پیدا کند. البته رتبه سوم تا پنج  این جدول در اختیار شرکت اپل و به ترتیب سه گوشی آیفون ایکس، آیفون 8 پلاس و آیفون 8 بوده و به نظر می‌رسد همچنان موبایل‌های قدیمی‌تر همچون آیفون 6 و آیفون 7 در میان کاربران محبوب هستند.

شاید جالب باشد که بدانید به‌رغم گذشت تقریباً دو سال از زمان معرفی آیفون 7، هنوز هم تقاضا برای این محصول در بازار برخی کشورهای آسیایی و آفریقایی بالا است. نکته قابل توجه دیگر آنکه آمار فروش گوشی میان رده 5A، به لطف بازار نوظهور هند  توانسته حتی از پرچم‌دارانی مانند اس 8 یا ردمی 5 پلاس هم پیشی بگیرد.

منبع gizchina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.