تصاویر نوکیا 5.1 پلاس با بریدگی صفحه‌نمایش درز کرد

هنوز تا پایان 2018 زمان زیادی باقی مانده است و ظاهرا باید چشم‌انتظار گوشی‌های بیشتری از نوکیا باشیم، در همین راستا شاهد درز تصاویر نوکیا 5.1 پلاس با بریدگی صفحه‌نمایش هستیم.

0

شرکت‌ HMD که ساخت و توسعه گوشی با برند نوکیا را بر عهده دارد هنوز کارش با گوشی‌‌های 2018 نوکیا تمام نشده و اگر چه اخیرا شاهد رونمایی سه گوشی جدید از این برند بودیم اما ظاهرا نوکیا گوشی جدید دیگری را نیز در آستین دارد. نوکیا در حال حاضر گوشی‌های نوکیا 5 و نوکیا 5.1 را راهی بازار کرده است و به احتمال زیاد یک گوشی میان‌رده دیگر با نام نوکیا 5.1 پلاس را نیز در دست ساخت و توسعه دارد.

در همین راستا شاهد انتشار تصاویر رندر شده‌ای از گوشی ناشناسی هستیم که به احتمال زیاد به نوکیا 5.1 پلاس نسبت داده می‌شود. در اولین نگاه به این تصاویر رندر شده می‌توان به حضور دوربین دوگانه به عنوان یک ویژگی جالب توجه در این گوشی اشاره کرد.

البته جالب‌ توجه از این بابت که احتمال می‌رود نوکیا 5.1 پلاس یک گوشی میان‌رده باشد و دوربین دوگانه در گوشی‌های میان‌رده کمتر استفاده می‌شود. از طرف دیگر بریدگی صفحه‌نمایش در قسمت بالا برای قرار گیری بلندگو و دوربین گوشی که این روزها در گوشی‌های تراز اول و پرچمدار حسابی رواج پیدا کرده است را نیز در نوکیا 5.1 پلاس شاهد هستیم.

به این ترتیب می‌توان گفت شاید نوکیا پس از عرضه اختصاصی نوکیا X6 در بازار چین، این بار قصد دارد نوکیا 5.1 پلاس را راهی بازارهای جهانی کند.

متاسفانه باید گفت به غیر از این تصاویر رندر شده، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی مرموز نوکیا در دست نیست اما گفته می‌شود که این گوشی ابعادی برابر با 149.5 در 71.9 در 8 میلی‌متر دارد و به احتمال زیاد صفحه‌نمایشی با ابعاد 5.7 اینچی را در آن‌ شاهد خواهیم بود.

حضور پردازنده مدیاتک Helio P23 نیز یکی دیگر از احتمالاتی است که در خصوص نوکیا 5.1 پلاس پیش‌بینی می‌شود.

در مجموع باید گفت اگر واقعا نوکیا برنامه‌ای برای رونمایی نوکیا 5.1 پلاس داشته باشد به احتمال زیاد با توجه به سابقه‌ای که از نوکیا سراغ داریم این گوشی در مراسم IFA 2018  که اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود معرفی خواهد شد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.