تازه‌های بازیهای ورزشی الکترونیک آرتز در E3 2018 که لازم است بدانید

0

می‌توان گفت در میان بازی‌های رایانه‌ای، وفادارترین مخاطبان متعلق به بازی‌های ورزشی هستند. همین مساله بازی‌های ورزشی را در اولویت شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی مانند الکترونیک آرتز قرار داده و از سه تریلر رونمایی شده در کنفرانس خبری E3 2018 میتوان حدس زد که EA Sports در سال جدید با دست پر به استقبال مخاطبان خود خواهد آمد. در ادامه به بازیهای ورزشی الکترونیک آرتز در E3 2018 می‌پردازیم.

فیفا 19 و شکسته شدن انحصار PES

الکترونیک آرتز در کنفرانس خبری E3 2018 اعلام کرد فیفا 19 دارای لایسنس رسمی لیگ قهرمانان خواهد بود. این در حالی‌ است که این لیسانس قبل از این انحصارا در اختیار PES قرار داشت. علاوه بر این، سری جدید فیفا بار دیگر حالت تورنومنت را در اختیار بازی کنندگان قرار داده است که اجازه می‌دهد در نقش “الکس هانتر” و به صورت داستانی بازی را دنبال کنند.

تاریخ انتشار بازی FIFA 19 برای پلتفرم‌های مشخص شده 28 سپتامبر (6 مرداد) اعلام شده است.

 

 عرضه بازی 19 Madden NFL برای PC

یکی از مهم‌ترین اخباری که الکترونیک آرتز درمورد نسخه جدید Madden NFL در E3 2018 مطرح کرد این بود که بالاخره و بعد از یک دهه، این بازی برای رایانه‌های شخصی هم عرضه می‌شود. این بازی که تریلر جذاب آن در کنفرانس دیشب پخش شد در تاریخ 10 اوت (19 مرداد) همزمان برای PC و کنسول‌ها به بازار می‌آید. نکته جالب دیگر در مورد Madden NFL 19 انتشار آن در دو نسخه استاندارد و تالار افتخارات (Hall of Fame) است. الکترونیک آرتز هنوز هویت شخصیت روی جلد نسخه استاندارد را فاش نکرده اما گفته می‌شود نسخه هال آو فیم بازی تصویر “ترل اونز” را روی جلد خواهد داشت. این نسخه سه روز پیش از انتشار نسخه استاندارد قابل رزرو است.

مژده EA Sports به کسانی که نسخه استاندارد را پیش خرید کرده اند، هدیه 5 تیم فانتزی طلایی و یک بازیکن مشهور برای تیم آن‌هاست.

 

تریلر NBA Live 19: اسطوره‌های قدیمی و تکنولوژی جدید

در تریلری که کمپانی الکترونیک آرتز در E32018 از نسخه جدید بازی NBA Live به نمایش گذاشت دو نکته جلب توجه می‌کرد. نکته اول ارتقای چشمگیر تکنولوژی بازی بود که به گفته توسعه دهنده NBA Live 19 یعنی استودیوی EA Tiburon، در این نسخه از تکنولوژی Real Player Motion استفاده شده است. نکته دوم حضور اسطوره بازنشسته آلن آیورسون در تریلر است که هنوز نقش او در بازی مشخص نیست.

قرار است این بازی در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) برای PS4 و XBox one  منتشر شود.

برای مطلع شدن از اخبار بعدی این بازیها ما را در گیم‌نیوز دنبال کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.