مدیاتک اولین مودم 5G موبایلی خود را با نام Helio M70 معرفی کرد

نسل پنجم شبکه تلفن همراه یا 5G در راه است و مدیاتک نیز اولین مودم 5G موبایلی خود را با نام Helio M70 رونمایی کرد.

0

مدیاتک توانست لقب دومین تولید کننده مودم‌های 5G را با معرفی مودم موبایلی Helio M70 از ‌آن خود کند. این مودم توسط شرکت TSMC ساخته خواهد شد و ساخت آن به لطف فناوری 7 نانومتری امکان پذیر شده است.

مدیاتک برای ساخت این مودم از فناوری EUV  کمک گرفته و این گونه که پیداست قرار است این مودم را تا اواخر سال جاری در گوشی‌های پیشرفته شاهد باشیم.

این مودم برای پاسخ به نیاز کاربرانی که به سرعت یک گیگابایت در ثانیه نیاز دارند طراحی شده و مدیاتک با شرکت‌های چاینا موبایل، هواوی و نوکیا برای گسترش اینترنت 5G در حال مذاکره است.

در این بین باخبر شدیم مدیاتک برای گسترش بازار این مودم پرسرعت، در ساخت آن جدیدترین قوانین و استاندارهای مخابراتی را نیز اعمال کرده است. به این ترتیب مودم موبایلی Helio M70 توسط فروشندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند در سطح جهانی و همچنین اپراتورهای Telecome پشتیبانی خواهد شد.

مدیاتک در حین معرفی مودم موبایلی Helio M70 اعلام کرده که مراحل تولید انبوه این مودم حدود 6 ماه قبل از زمان عرضه آن شروع شده است و ریک سای، مدیر عامل مدیاتک، در خصوص این مودم اظهار امیدواری کرد که مدیاتک با عرضه مودم Helio 70 راه را برای نسل جدید اینترنت 5G باز خواهد کرد.

 

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.