آپدیت جدید وان‌پلاس 6 عکاسی پرتره را به دوربین سلفی می‌آورد

تاکنون وان‌پلاس 6 از عکاسی پرتره در قسمت دوربین سلفی بی‌بهره بود اما باخبر شدیم وان‌پلاس آپدیت جدیدی را برای وان‌پلاس 6 برای عکاسی پرتره در دوبین سلفی این گوشی اضافه کرده است.

0

آپدیت وان‌پلاس 6همین‌ چند روز پیش بود که کاربران چینی وان‌پلاس 6 میزبان دریافت آپدیت OxygenOS 5.1.6 بودند، از قرار معلوم این آپدیت امتحان خود را پس داده است و شاهد انتشار نسخه بین‌المللی آپدیت OxygenOS 5.1.6 برای این گوشی هستیم.

در این آپدیت شاهد‌ بهینه‌سازی‌های مختلفی برای ثبات بیشتر سیستم‌عامل وان‌پلاس 6 هستیم. در کنار این ویژگی وان‌پلاس قابلیت عکاسی پرتره را نیز به دوربین سلفی این گوشی اضافه کرده است. از طرف دیگر پیش‌نمایش افکت بوکه نیز در حالت عکاسی پرتره برای دوربین پشتی اضافه شده است.

نمایش میزان باقی مانده باتری به صورت درصد در قسمت بالای گوشی نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که وان‌پلاس 6 میزبان آن شده است، امکان زمان‌بندی قابلیت عدم مزاحمت تماس، پشتیبانی از شبکه 4G  و پاسخ‌گوشی هوشمند در تعامل با هدست‌های بلوتوث را می‌توان از دیگر ویژگی‌های این آپدیت دانست.

به لطف این قابلیت جدید کاربران می‌توانند گوشی را طوری تنظیم کنند تا تماس‌های ورودی به صورت خودکار در حین استفاده از هدست بلوتوث پاسخ داده شود.

وان‌پلاس برخی از مشکلات سیستم‌عامل پرچم‌دار خود را نیز با آپدیت OxygenOS 5.1.6 برطرف کرده است که در این زمینه می‌توان به مشکلاتی در حین تعامل به دکمه‌های تنظیم صدای گوشی، افزایش کیفیت صدا، بهینه کردن کیفیت تماس‌ها، بهینه‌سازی‌هایی در مصرف باتری و ثبات بیشتر گوشی اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.