این ماژول‌های رم آئورس گیگابایت تنها برای نورپردازی کیس شما کاربرد دارند!

گیگابایت به‌تازگی در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 از ماژول‌ها رم رایانه خاصی رونمایی کرده که در واقع تنها ظاهر رم را داشته و صرفاً برای نورپردازی طراحی شده‌اند. این کیت رم آئورس به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

0

شاید از خودتان بپرسید چه دلیلی دارد که یک ماژول رم را بدون قابلیت واقعی رم و صرفاً برای نورپردازی خریداری کنیم؟ خوب است بدانید گیمرها به نورپردازی و هماهنگ کردن رنگ کیس و سایر لوازم جانبی گیمینگ خود اهمیت بالایی می‌دهند. از آن‌جا که اکثر مادربوردهای مدرن حدود 4 تا 8 اسلات رم دارند و گیمرها نیز معمولاً به بیش از 2 اسلات نیازی ندارند سایر اسلات‌ها خالی مانده و این فرصت را به گیگابایت داده تا این رم‌های تقلبی اما خلاقانه را تولید کند. این ماژول‌های رم آئورس به تازگی در Computex 2018 رونمای شده است.

در واقع کیت رم جدید گیگابایت حاوی 2 رم واقعی DDR4 با حافظه هر کدام 8 گیگابایت و فرکانس 3200 مگاهرتز است و دو ماژول دیگر صرفاً برای نورپردازی کاربرد دارند. به این ترتیب با خرید این کیت هم 16 گیگابایت رم مورد نیاز برای هر گیمر را تأمین کرده و هم اسلات‌های مادربورد خود را با نورپردازی آئورس زیبا خواهید کرد.

گیگابایت همچنین در فکر است تا در آینده ماژول‌های نورپردازی را به‌صورت جداگانه نیز عرضه کند اما در حال حاضر این کیت رم آئورس گیگابایت با قیمت 229 دلار از همین ماه وارد بازار خواهد شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.