محدودیت زمانی ویدئوهای اینستاگرام به یک ساعت تغییر می‌کند

به گزارش وال استریت ژورنال اینستاگرام قصد دارد در آینده نزدیک برای رقابت با یوتیوب بیشتر روی ویدئوها تمرکز کند. به این ترتیب محدودیت زمانی ویدئوهای اینستاگرام از یک دقیقه به یک ساعت تغییر خواهد کرد.

1

یکی از محدودیت‌های اینستاگرام این است که مدت زمان هر ویدئو در پست‌ها نمی‌تواند بیش از یک دقیقه باشد. به همین دلیل در بسیاری از ویدئوهای اینستاگرام شاهد چند تکه شدن آن‌ها هستیم و به این ترتیب عملاً امکانا قرار دادن ویدئوهای بیشتر از ده دقیقه حتی با این ترفند وجود ندارد. اما ظاهراً قرار است بتوانید در آینده ویدئوهایی حتی با مدت زمان تا یک ساعت پست کنید که می‌تواند محتوای اینستاگرام را به کلی متحول کرده و این پلتفرم را به عنوان رقیبی برای یوتیوب مطرح کند.

با این حال به گزارش وال استریت این قابلیت جدید روی ویدئوهای عمودی (مشابه استوری) متمرکز خواهد بود. علاوه بر این هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت جدید به بخش جدیدی منتقل خواهد شد و یا در فید و استوری هم قابل استفاده خواهد بود. در حال حاضر محدودیت زمانی 15 ثانیه‌ای استوری و یک دقیقه‌ای در پست‌ها از دید برخی یک محدودیت آزاردهنده و برای برخی هم یک مزیت محسوب می‌شود و به همین دلیل مانند تغییر محدودیت کاراکترهای توییتر می‌تواند موافقان و مخالفانی داشته باشد.

به گفته اینستاگرام استوری‌ها از آذرماه گذشته تاکنون بیش از 300 میلیون کاربر فعال روزانه داشته‌اند و خود اینستاگرام هم 800 میلیون کاربر دارد. گفته می‌شود احتمالاً قابلیت قرار دادن ویدئوهای طولانی‌تر ابتدا به‌صورت محدود و برای برخی تولیدکنندگان مطرح محتوا فراهم خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. جابر می‌گوید

    عالی میشه اگه ویدیو یک ساعته آپلود کرد