ال‌جی گوشی‌های میان‌رده Q Stylus را با صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی معرفی کرد

ال‌جی سبد کالای گوشی‌های میان‌رده خود را با معرفی گوشی‌های Q Stylus گسترش داد، این گوشی‌ها صفحه‌نمایشی 6.2 اینچی دارند و از اندروید اوریو 8.1 بهره گرفته‌اند.

0

ال‌جی به تازگی سه گوشی جدید و میا‌ن‌رده را معرفی کرده که در خانواده Q Stylus قرار می‌گیرند. این گوشی‌ها را در بازار با نام‌های تجاری Q Stylus, Q Stylus+,  Q Stylusα خواهیم شناخت.

ال‌جی در حین معرفی این گوشی‌ها از پردازنده هشت‌هسته‌ای که در فرکانس 1.5 یا 1.8 گیگاهرتز کار می‌کند خبر داد. از طرف دیگر این گوشی‌ها به صفحه‌نمایش 6.2 اینچی با نسبت تصویر 18:9 بهره گرفته‌اند و رزولوشنی برابر با 2160 در 1080 پیکسل دارند.

ال‌جی 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ داخلی را برای گوشی‌های Q Stylus و Q Stylusα در نظر گرفته است و گوشی‌ Q Stylus Plus به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

LG Q Stylus

به لحاظ دوربین نیز در گوشی‌های Q Stylus و Q Stylus Plus شاهد حضور یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت دوربین و دوربین 8 یا 5 مگاپیکسلی در قسمت سلفی گوشی هستیم. از طرف دیگر گوشی Stylusα از ترکیب دوربین دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی بهره گرفته است.

هر سه گوشی به لحاظ ابعاد با یکدیگر برابر هستند و ابعادی معادل 160.15 در 77.75 در 8.4 میلی‌متر دارند، وزن این گوشی‌ها نیز چیزی حدود 172 گرم است. لنز‌های QLens، صدای DTS:X 3D، قلم استایلوس، اسکنر اثر انگشت و پشتیبانی در برابر آب به لطف استاندارد IP68 را می‌توان از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌ها دانست.

باتری 3300 میلی‌آمپری و اندروید نسخه اوریو 8.1 نیز در این گوشی‌ها خودنمایی می‌کند. ال‌‌جی رنگ‌های آبی، مشکی و بنفش را برای این گوشی‌ها در نظر گرفته و این گوشی‌ها قرار است در ابتدا به صورت محدود در کشورهای شمال آمریکا و آسیا عرضه شوند. با این حال ال‌جی هنوز قیمت رسمی هیچ‌کدام از این گوشی‌ها را اعلام نکرده اما با توجه به مشخصات می‌توان انتظار قیمتی بین یک اقتصادی و یک میان‌رده را از این گوشی‌ها داشت.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.