تصویر رسمی بلک‌بری Key2 با دوربین دوگانه فاش شد

چیزی تا رونمایی بلک‌بری Key2 نمانده است و در همین حین شاهد درز تصویر رسمی بلک‌بری Key2 با دوربین دوگانه هستیم. این گوشی که جانشین KeyOne خواهد شد از معدود گوشی‌های اندرویدی با کیبورد فیزیکی خواهد بود.

0

برای آن دسته از کاربرانی که خبرهای گوشی‌های بلک‌بری را دنبال می‌کنند باید بگوییم که بلک‌بری Key2 قرار است فردا پنجشنبه رونمایی شود، با این حساب با توجه به اینکه زمان زیادی به رونمایی این گوشی نداریم باز هم شاهد درز تصویر رسمی بلک‌بری Key2 هستیم.

این تصویر توسط ایوان بلس که ید طولایی در افشای اطلاعات و تصاویر گوشی‌های مهم دارد در فضای اینترنت منتشر شده و با توجه به سابقه‌ای که از وی سراغ داریم می‌توان به رسمی بودن این تصویر اعتماد کرد.

در اولین نگاه به این تصویر می‌توان گفت گوشی بلک‌بری Key2 توانسته است مانند بلک‌بری KeyOne صفحه‌کلید فیزیکی را حفظ کند و در نمایی دیگر از این گوشی شاهد حضور دوربین دوگانه هستیم.

بلک‌بری Key2

به لحاظ زیباشناختی نیز می‌توان گفت که به احتمال زیاد جنس مواد قاب پشت گوشی با موادی که در ساخت بلک‌بری KeyOne استفاده شده بود شباهت دارد.

گفته می‌شود که بلک‌بری Key2 از پردازنده اسنپ‌دراگون 660 بهره می‌برد و 4 یا 6 گیگابایت رم را در این گوشی شاهد هستیم. به لحاظ حافظه نیز به احتمال زیاد میزان 64 یا 128 گیگابایت حافظه‌ذخیره‌ سازی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

یک باتری 3360 میلی‌آمپر ساعتی در کنار دوربین دوگانه 12 و 8 مگاپیکسلی را می‌توان از دیگر مشخصات بلک‌بری Key2 ذکر کرد. در قسمت جلو نیز با یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی سروکار داریم.

اگر با گوشی‌های بلک‌بری آشنا باشید حتما به خوبی می‌دانید که بلک‌بری KeyONe اولین گوشی این شرکت بود که از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌گرفت، از قرار معلوم بلک‌بری Key2 نیز به لحاظ سیستم‌عامل از جدیدترین اندروید اوریو نسخه 8.1 بهره خواهد گرفت.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.