قیمت آیفون‌های 2018 اپل چقدر خواهد بود؟

در چند وقت اخیر شاهد درز شایعات مختلفی در رابطه با مشخصات و ویژگی‌های آیفون‌های جدید بوده‌ایم. در ادامه همین داستان نیز به تازگی مینگ چی‌کو پیش‌بینی کرده است که ساکنین کوپرتینو سیاست محتاطانه‌تری را در سیستم قیمت گذاری آیفون‌های جدید دنبال خواهند کرد.

0

اپل معمولاً در اوایل سپتامبر، جزئیات دقیق‌تری را درباره آیفون جدید خود اعلام کرده و در اواسط سپتامبر نیز از آن رونمایی می‌کند. تحلیلگران نیز بر اساس این داده‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که احتمالا تاریخ رونمایی از آیفون یا آیفون‌های 2018 نیز 30 شهریورماه باشد.

به هر حال در ادامه انتشار شایعات مربوط به این گوشی‌ها، مینگ چی‌کو یکی از تحلیلگران برتر حوزه فعالیت اپل پیش‌بینی کرده است که آیفون‌های 2018 با قیمتی کمتر از آیفون 10 به بازار عرضه خواهند شد. اتخاذ چنین سیاستی نشان میدهد که مدیران اپل به طور جد متوجه عدم تمایل کاربران به خرید گوشی‌های بالای 1000 دلار شده اند.

مینگ چی‌کو معتقد است که نسل دوم آیفون X با قیمتی ما بین 800 تا 900 دلار به بازار عرضه خواهد شد. البته مدل پلاس این محصول احتمالا برچسب قیمتی 900 تا 1000 دلار را یدک می‌کشد. آیفون 6.1 اینچی هم احتمالا به پنل LCD تجهیز گردیده و به عنوان ارزان‌ترین آیفون 2018 دارای برچسب قیمتی 600 تا 700 دلاری خواهد داشت.

هنوز به صورت قطعی نمی‌توانیم بگوییم که آیفون بعدی، آیفون 9 نام دارد و دلیل این امر نیز نام‌گذاری جدیدترین آیفون اپل با عنوان آیفون X یا آیفون 10 است. آیفون‌های بعدی شاید نام‌هایی از جمله آیفون Xs، آیفون XI و آیفون 9 داشته باشند. هر سه گوشی مذکور، ظاهری مشابه با آیفون 10 کنونی دارند. هم نمایشگر بدون حاشیه در آن‌ها به کار رفته و هم بریدگی صفحه نمایش دربرگیرنده سنسورهای Face ID است. با این حال مینگ چی‌کو عقیده دارد که آیفون 9 به دوربینی دوگانه مجهز نیست و البته نمایشگر LCD آن از تاچ سه بعدی هم پشتیبانی نمی‌کند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.