ایسوس ROG Thor: منبع تغذیه‌ای با قابلیت نمایش زنده توان مصرفی

لازمه فعالیت صحیح قطعات یک سخت افزار الکترونیکی تأمین مناسب نیروی مورد نیاز آن‌ها است. ایسوس هم پیرامون همین موضوع شب گذشته در کنار طیف وسیعی از لپ‌تاپ، گوشی و سایر محصولات حوزه گیمینگ خود، از پاوری با نام ROG Thor رونمایی کرد که قادر به ارائه توان 1200 واتی است که با استاندارد 80Plus Platinum مصرف پایین و بهینه‌ای دارد.

0

هرچند هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با ویژگی‌های ایسوس ROG Thor ارائه نشده است، با این حال می‌دانیم که شرکت تایوانی این محصول را 10 سال ضمانت کرده است و این یعنی آنکه بدون هیچ دغدغه‌ای قادر به استفاده طولانی مدت از منبع تغذیه جدید ایسوس خواهید بود.

ایسوس ROG Thor

علاوه بر آن منبع تغذیه جدید ایسوس از فن‌هایی با فناوری IP5X بهره برده که از ورود گرد و غبار به فضای داخلی پاور جلوگیری می‌کند. همانند دیگر محصولات گیمینگ، در بدنه ایسوس ROG Thor از سبک طراحی خاصی با نورپردازی LED RGB استفاده شده، با این حال در قسمت جلویی آن هم یک نمایشگر OLED تعبیه گردیده که در هر لحظه توان خروجی را نمایش می‌دهد.

اگر قصد خرید قطعات یک پی‌سی جدید را دارید توصیه می‌کنیم برای راهنمایی در خرید منبع تغذیه این مطلب فارنت را بخوانید:

راهنمای خرید: چگونه یک منبع تغذیه (پاور) مناسب برای سیستم خود انتخاب کنیم؟

منبع anandtech
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.