ماوس‌پد ROG Balteus ایسوس با نورپردازی RGB و شارژر بی‌سیم برای گوشی معرفی شد

ایسوس برای حضور بیشتر در تجهیزات گیمینگ، ماوس‌پد ROG Balteus را با نورپردازی RGB و شارژر بی‌سیم برای گوشی معرفی کرد.

0

شاهد معرفی محصول جدیدی از جانب ایسوس با نام ROG Balteus هستیم. این محصول یک ماوس‌پد است که به ویژگی‌های جالب توجهی مجهز شده است. ماوس‌پد ROG Balteus با هدف پاسخ به نیاز گیمرها ساخته شده و در آن شاهد حضور یک شارژر Qi نیز هستیم.

اگر اهل گیم باشید حتما به خوبی می‌دانید که ماوس‌پد‌های معمولی فضای لازم برای حرکت ماوس در حین اجرای گیم‌های پرتحرک را در اختیار گیمرها قرار نمی‌دهند. به همین دلیل ایسوس این ماوس‌پد جدید را به لحاظ ارتفاع بلند‌تر طراحی کرده است تا گیمرها بدون بلند کردن و گذاشتن ماوس در قسمت پایین موس‌پد به فضایی بیشتر دسترسی داشته باشند. به این ترتیب در ماوس‌پد Balteus با ابعادی معادل 37 سانتیمتر ارتفاع و 32 سانتیمتر پهنا طرف هستیم که انصافا باید گفت فضای خوبی برای جولان دادن ماوس در اجرای بازی‌ها به نظر می‌رسد.

ایسوس برای اینکه سبد کالای ماوس‌پد این برند کامل باشد ماوس‌پد ROG Balteus را در دو نوع مختلف عرضه کرده است، نسخه استاندارد این ماوس‌پد به 15 چراغ LED مجهز است و در نسخه پیشرفته این محصول شاهد حضور شارژ وایرلس Qi نیز هستیم.

ROG Balteus

این شارژ در قسمت بالا و سمت راست ماوس‌پد قرار گرفته است و کاربر به راحتی می‌تواند بدون اینکه از پشت میز کامپیوتر بلند شود گوشی هوشمند خود را نیز از طریق این ماوس‌پد شارژ کند.

هر دو ماوس‌پد به درگاه USB نوع A مجهز هستند و به این ترتیب ماوس‌های بی‌سیم را نیز از طریق این پورت به راحتی می‌توان به کامپیوتر متصل کرد. جالب است بدانید ایسوس در زمینه تعبیه کردن شارژ در ماوس‌پد پیش‌قدم نبوده است و در گذشته نیز شاهد معرفی محصولی با نام Takieso Graft Design Mouse Plus بودیم. این ماوس‌پد از چرم بسیار نرمی ساخته شده بود و کاربر احساس خوبی در حین تعامل با آن داشت.

البته انصافا باید گفت ماوس‌پد ROG Balteus نیز ویژگی‌هایی دارد که تاکنون در هیچ ماوس‌پدی شاهد آن‌ها نبودیم که در این زمینه می‌توان به چراغ‌های LED و شارژ Qi این محصول اشاره کرد.

ایسوس در حین معرفی ماوس‌پد ROG Balteus اشاره‌ای به قیمت آن نکرد و تنها ذکر شد که این ماوس‌پد به زودی راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.