ایسوس هدست گیمینگ ROG Delta را با مبدل صوتی Quad DAC معرفی کرد

یکی از مزایای استفاده از درگاه USB-C به جای جک هدفون قابلیت قرار دادن مبدل صوتی باکیفیت درون خود هدست است. ایسوس با بهره‌گیری از این ویژگی هدست جدید ROG Delta Type-C را رونمایی کرده است.

0

معمولاً کاربران و به خصوص گیمرها در هنگام خرید مادربورد به چیپ صوتی و مبدل آنالوگ به دیجیتال (DAC) آن توجه نمی‌کنند؛ حال آن‌که این قطعه می‌تواند بر روی کیفیت صدا تأثیر قابل توجهی بگذارد. با هدست ROG Delta Type-C ایسوس حالا این مبدل صوتی درون خود هدست قرار گرفته و کافیست آن را به درگاه USB-C متصل کنید.

به گفته ایسوس در این هدست چهار DAC مجهز قرار دارد که هر کدام به بازه فرکانسی خاصی اختصاص داده شده است تا کیفیت صدا افزایش یابد. به این ترتیب فرکانس‌هاس 20 تا 150 هرتز (بیس – lows)، فرکانس‌های 150 تا 5000 هرتز (میدرنج)، از 5000 تا 20000 هرتز (تربل) و از 20000 تا 40000 (Ultrahighs) به یک مبدل صوتی مجزا اختصاص داده شده است. به گفته ایسوس با ترکیب این سیگنال‌ها نسبت SNR حدود 127 دسی‌بل خواهد شد. درایورهای استفاده شده در این هدست هم درایورهای 50 میلی‌متری Essence ایسوس هستند که پیش از این در هدست Strix Fusion این شرکت دیده بودیم.

ROG Delta

قابلیت نورپردازی RGB سازگار با ASUS Aura یکی از ویژگی‌های دیگر این هدست است که می‌توانید آن را به دلخواه خود شخصی‌سازی کنید. ایسوس درون جعبه دو نوع ایرپد مختلف قرار داده و نیروی clamping force هدست را نیز بنا به بازخورد گیمرها به 515 گرم کاهش داده است.

هدست ROG Delta Type-C قرار است این تابستان به بازار عرضه شود اما تاریخ دقیق عرضه یا قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.