ساعت هوشمند هواوی واچ 2 2018 با پشتیبانی از 4G معرفی شد

هرچند بازار گجت‌های پوشیدنی به سمت راکد شدن حرکت می‌کند، با این حال هنوز هم برخی شرکت‌های سخت افزاری با معرفی گجت‌های جدید سعی در ترغیب کاربران دارند. در همین راستا هم شرکت هواوی روز گذشته از جدیدترین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد که قابلیت اتصال مستقل به شبکه 4G را داراست.

0

ساعت هوشمند هواوی واچ 2 2018 از نمایشگری دایره‌ای شکل ۱٫۲ اینچی با پنل OLED و رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل بهره برده که توسط گوریلا گلس از آن محافظت می‌شود.

ساعت هوشمند هواوی واچ 2 2018

وزن این ساعت ۵۷ گرم بوده و ابعاد آن نیز ۴۵ در ۴۸٫۹ در ۱۲٫۶ میلی‌متر است و تغییر بند آن نیز به سختی توسط تعمیرگاه‌ها انجام می‌شود. این ساعت همچنین به لطف تاییدیه IP۶۸ در برابر نفوذ آب مقاوم است. امسال شاهد ارائه دو نسخه از ساعت هوشمند هواوی هستیم که یکی از طریق سیم‌کارت نانو یا eSIM قابلیت اتصال مستقیم به شبکه ۴G را دارد و دیگری کماکان از طریق بلوتوث به گوشی و سپس به شبکه مخابراتی دسترسی پیدا می‌کند.

البته به جز مورد مذکور، تفاوت دیگری میان این دو مدل وجود ندارد. ساعت هوشمند هواوی واچ 2 2018 از پردازنده نسبتا قدیمی اسنپ‌دراگون ۲۱۰۰ قدرت گرفته است و دارای ۷۸۶ گیگابیت حافظه رم و ۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. استفاده از این پردازنده کمی عجیب به نظر می‌رسد، چراکه اسنپ‌دراگون ۲۱۰۰ تقریباً دو سال پیش به بازار عرضه شده است!

ساعت هوشمند هواوی واچ 2 2018

به هر حال در هر دو ساعت از تراشه NFC استفاده شده است که امکان پرداخت به وسیله Huawei Pay،Ali Pay و هم‌چنین سیستم پرداخت وی‌چت را فراهم می‌کند. نسخه eSIM علاوه بر امکان اتصال مستقیم به شبکه، قابلیت پخش موسیقی به صورت استریم را داراست و باتری آن در حالت عادی یک روز و نیم بدون شارژ دوام می‌آورد و اگر از اتصال ۴G آن استفاده کنید این میزان به ۱ روز می‌رسد.

از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند هواوی واچ 2 2018 می‌توان به چی‌پی‌اس داخلی که قادر به ثبت گام‌ها و مسافت طی شده در روز هم می‌باشد، سنسور ضربان قلب، فشارسنج، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما و سنسور تشخیص کیفیت خواب اشاره کرد.

مدل‌های مختلف ساعت هوشمند هواوی واچ 2 2018 از نظر رنگ بندی متفاوت هستند به این صورت که نسخه بلوتوثی فقط در رنگ‌های خاکستری و مشکی کربن، مدل سلولار نانوسیم با رنگ نارنجی و مدل e-sim در رنگ مشکل کربن به فروش می‌رسند. قیمت این نسخه‌ها به ترتیب ۲۴۰ و ۳۱۰ می‌باشد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.