ال‌جی V35 ThinQ با پردازنده اسنپ‌دراگون 845 و دوربین‌های جدید رونمایی شد

ال‌جی ساعاتی پیش از جانشین گوشی V30 و V30S ThinQ خود با نام V35 ThinQ پرده برداشت. این گوشی نسبت به نسل قبل پردازنده بهتری داشته و با دوربین‌های بهتری هم عرضه خواهد شد.

0

گوشی V30 ال‌جی در سال گذشته یکی از بهترین پرچم‌داران بازار بود که به سبب طراحی جذاب، مبدل صوتی Quad DAC، فیلم‌برداری خام و همچنین دوربین واید پتانسیل‌های بالایی داشت. با این‌حال معایبی مانند دوربین سلفی ضعیف و اشکالاتی در صفحه‌نمایش و البته قیمت نه‌چندان رقابتی جلوی موفقیت این گوشی را گرفت. حالا V35 ThinQ قرار است بهترین‌های V30 و جی 7 را در یک گوشی جمع کند.

گوشی V35 ThinQ از همان طراحی شیشه و فلز مشابه V30 بهره می‌برد و همان صفحه‌نمایش 6 اینچی P-OLED با وضوح 2880 در 1440 پیکسلی را دارد. این گوشی حالا به 6 گیگابایت رم و تراشه جدیدتر اسنپ‌دراگون 845 مجهز شده تا چیزی از گلکسی اس 9 و وان‌پلاس 6 کم نداشته باشد.

علاوه بر این حالا ال‌جی دوربین‌های پیشرفته‌تر جی 7 را به V35 ThinQ آورده است. به این ترتیب با دو دوربین 16 مگاپیکسلی مواجهیم که دوربین اصلی به دیافراگم f/1.6 و لرزش‌گیر اپتیکال مجهز بوده و دوربین دوم زاویه دید گسترده و دیافراگم f/1.9 دارد. این گوشی در دو نسخه معمولی و پلاس به ترتیب با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. خوشبختانه دوربین سلفی هم حالا 8 مگاپیکسلی با f/1.9 است تا بتوانید روی آن حساب کنید.

ال‌جی V35 با مبدل صوتی پیشرفته Quad DAC و قابلیت ضبط صدای 24 بیتی عرضه می‌شود و قابلیت DTS-X هم به آن اضافه شده است. بلوتوث 5، درگاه USB-C 3.1، اندروید 8.0، سازگاری با دالبی ویژن و HDR10، فیلم‌برداری 4K HDR و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی از جمله مشخصات دیگر این گوشی هستند.

V35 همچنین به قابلیت‌های هوش مصنوعی دوربین جی 7 مجهز شده و ضمن استفاده از بدنه مقاوم دربرابر آب و گردوغبار از استاندارد نظامی MIL-STD 810G نیز بهره می‌برد. این گوشی قرار است با قیمت حدودی 900 دلار یا 800 یورو از 18 خردادماه در دو رنگ خاکستری و سورمه‌ای (Aurora Black) به بازار عرضه شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.