گوشی‌های پیکسل 3 گوگل این شکلی خواهند بود

گوشی گوگل پیکسل 3 به احتمال زیاد اولین محصولی خواهد بود که به صورت پیش‌فرض به اندروید ۹ مجهز می‌شود. چندی پیش شاهد درز برخی کد سورس‌های نسخه جدید پلتفرم اندرویدی بودیم که ویژگی‌های این گوشی را فاش کرد و در ادامه همین داستان هم امروز دو تصویر رندر شده منتسب به سری جدید پیکسل گوگل منتشر شد.

0

گوشی‌های سری پیکسل گوگل به لطف پشتیبانی کامل شرکت سازنده به فروش خوبی در بازارهای مختلف دست پیدا کرده‌اند؛ البته این محصولات همیشه وقت دارای مشکلاتی هم بودند که به مرور زمان توسط گوگل رفع گردید. سومین نسل از گوشی‌های سری پیکسل احتمالاً طبق دو سال گذشته در تابستان معرفی خواهند شد و از هم‌اکنون شاهد درز شایعات پیرامون ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری آن‌ها هستیم.

در همین راستا به تازگی تصاویری از محافظ شیشه‌ای نمایشگر گوشی‌های پیکسل 3 گوگل به بیرون درز کرده که فاش می‌کند مدل پیش‌فرض با نمایشگر کشیده و کم حاشیه به بازار عرضه خواهد شد، اما مدل XL از نمایشگری دارای بریدگی بهره می‌برد. به کار گیری از بریدگی نمایشگر یا همان ناچ، به شدت در چند وقت اخیر میان تولید کنندگان گوشی‌های همراه رواج یافته است. فارغ از ویژگی‌ها و معایب این سبک پنل، احتمالا شاهد استفاده از آن در گوگل پیکسل 3 XL خواهیم بود.

پیش از این نیز پشتیبانی از ناچ به اندروید پی اضافه شده است که اجازه می‌دهد به وسیله یک ترفند نرم افزاری این بریدگی را تقریباً محو کنید. بر اساس همین تصاویر می‌توان حدس زد که این دو مدل از بلندگوی‌های زیر نمایشگر بهره می‌بردند و با بررسی شکل ظاهری این محافظ‌ها متوجه می‌شویم که پیکسل 3 از طراحی مدرن و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره خواهد برد. البته مشخص است که پیکسل 3 XL مشخصاً از صفحه‌نمایش بزرگ‌تری استفاده خواهد کرد.

پیکسل 3

علاوه بر آن شاهد وجود دو بریدگی دایره‌ای شکل در این محافظ‌ها هستیم که شایعه استفاده از دوربین دوگانه سلفی در گوشی‌های جدید گوگل را تقویت می‌کند. البته در زمانی که بسیاری از شرکت‌های سخت افزاری به استفاده از دوربین‌های دوگانه روی آورده‌ بودند، گوگل با ترفند‌های نرم افزاری تمام ویژگی‌های این دوربین‌ها را با یک لنز در پیکسل ۲ پیاده کرد و اکنون هم بعید به نظر می‌رسد که شاهد تعبیه چنین ویژگی‌ای در قالب جلوی پیکسل ۲ باشیم.

هرچند به احتمال زیاد شاهد استفاده از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ در گوشی‌های پیکسل 3 گوگل خواهیم بود، با این حال مشخص نیست که پنل OLED استفاده می‌شود و یا برای کاهش قیمت تمام شده پنل LCD به کار گرفته خواهد شد.  به نظر می‌رسد که پنل این محصولات را همانند نسل اول پیکسل، شرکت ال‌جی تولید می‌کند؛ هرچند که گوگل این اخبار را صرفاً شایعه توصیف کرده است. از یاد نبرید که گوگل و ال‌جی پیش‌تر در ساخت گوشی‌های نکسوس ۴، ۵ و ۵ ایکس هم همکاری داشته‌اند، با این حال از زمان خرید بخش کسب و کار گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی توسط ساکنین مانتین ویو، این همکاری روزبه‌روز کمرنگ‌تر شده است.

تصاویر فوق توسط یک کاربر ناشناس در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. اگرچه پیش از این نیز شاهد درز اخبار صحیح مشابه در این شبکه بوده‌ایم با این حال لااقل ۳ ماه تا معرفی گوشی‌های پیکسل 3 گوگل زمان باقی مانده، از این رو هر نوع تغییر ظاهری در این محصولات امکان‌پذیر است.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.