قیمت و تاریخ عرضه گوشی اکسپریا XZ2 سونی در بازار ایران مشخص شد

امروز سونی موبایل ایران از عرضه گوشی پرچم‌دار اکسپریا XZ2 به بازار کشور خبر داد. این گوشی قرار است در تاریخ دهم خردادماه و با هدیه به شکل آنلاین و همچنین در فروشگاه‌های سونی عرضه شود.

3

سونی اولین پرچم‌دار سال 2018 خود را اوایل اسفندماه در نمایشگاه کنگره جهانی بارسلون و سپس در فروردین ماه در ایران رونمایی کرد. حالا قیمت اکسپریا XZ2 و زمان عرضه آن در بازار کشورمان مشخص شده است.

اکسپریا XZ2 سونی در تاریخ دهم خردادماه با قیمت ۴ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به بازار کشورمان عرضه خواهد شد. این گوشی علاوه بر فروشگاه آنلاین تکنولایف در فروشگاه‌های زیر به صورت رسمی عرضه خواهد شد:

  • فروشگاه سونی: خیابان حافظ، بازار موبایل ایران، طبقه همکف، پلاک 241 و 242 – تلفن: 02166347337
  •  فروشگاه سونی: خیابان میرداماد، پاساژ پایتخت، طبقه همکف، پلاک ۲۳ – تلفن: 02188675703
  • دیجی لند: خیابان جمهوری، پاساژ چارسو، طبقه همکف، پلاک B8 – تلفن: 02166767294

اکسپریا XZ2 سونی پس از مدت‌ها با طراحی جدید از راه رسیده است که در آن خبری از جک هدفون هم نیست. حسگر اثر انگشت حالا به پشت منتقل شده، کماکان خبری از دوربین دوگانه نیست و ویژگی جدید سیستم لرزشی داینامیک قابلیت برجسته این گوشی محسوب می‌شود. صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با وضوح 1080p، دوربین ۱۹ مگاپیکسلی با فیلم‌برداری HDR و همچنین 1080p@960fps، تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از سایر مشخصات این گوشی هستند.

گفتنی است سونی البته یک نسخه قوی‌تر از این پرچم‌دار را با نام اکسپریا XZ2 پریمیوم با صفحه‌نمایش 4K و دوربین دوگانه در اواخر فروردین‌ماه معرفی کرد اما این گوشی قرار نیست در ایران و خاورمیانه عرضه شود.

به اعتقاد شما اکسپریا XZ2 با قیمتی بالاتر از گلکسی اس ۹ پلاس و بدون دوربین دوگانه، صفحه‌نمایش QHD و با حافظه رم پایین‌تر ارزش خرید را خواهد داشت؟ گفتنی است قیمت عرضه جهانی این گوشی ۶۴۹ تا ۶۹۹ دلار است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Khazar@gmail.com می‌گوید

    یادتون باشه این یک سونی هستش یعنی مثل هیچکدام

  2. Behrad می‌گوید

    واقعا ارزش خرید نداره ۵ میلیون اصلا نمیارزه. پرتره ضعیف، نداشتن لرزش گیر اپتیکال، نبود دوربین دوگانه حداقل و پشت بی ریخت گوشی. فقط سوالی دارم ممنون میشم جواب بدید.. گوشی
    Xperia xa2 ultra میانرده ها آیا به ایران وارد میشوند؟ چه زمانی احتمالا؟ کریسمس سه میانرده رونمایی کرد الان ۶ ماه از سال میلادی گذشت و خبری نیست در ایران در حالیکه اکثر کشورها دارند ازین xa2 ultra, xa2, L2, استفاده میکنن.. ممنون میشم اگر آگاهی بدهید. چون قصد خرید دارم اگر نمیان بی خیال بشم و A8+ بخرم..
    باسپاس از سایت خوبتان.

    1. علی ارغوان می‌گوید

      سونی موبایل ایران در این زمینه چیزی اعلام نکرده.