تصاویر موتو زد 3 پلی پیش از رونمایی رسمی فاش شد

موتو زد 3 پلی جدیدترین میان رده از سری گوشی‌های خانواده موتو شرکت موتورولا است که انتظار داریم در روزهای آینده شاهد معرفی آن باشیم؛ با این حال به لطف منابع نزدیک به شرکت سازنده از هم اکنون می‌توانیم با مشخصات ظاهری و سخت افزاری آن آشنا شویم.

0

بازار گوشی همراه به سمت کم کردن فاصله میان گوشی‌های میان رده و پرچم‌دار حرکت می‌کند و موتورولا نیز بر همین اساس گوشی‌های میان رده سری موتو را به قابلیت‌های امروزی مانند نمایشگر کم حاشیه و دوربین دوگانه تجهیز می‌کند. در هفته‌های اخیر شاهد درز شایعات زیادی در رابطه با نسل جدید این سری از گوشی‌های شرکت موتورولا بوده‌ایم و درست یک روز پیش از رونمایی آن در برزیل، شاهد درز تصاویر رندر شده موتو زد 3 پلی هم هستیم که دیگر جای هیچ شبه‌ای در رابطه با مشخصات ظاهری آن باقی نمی‌گذارد.

موتو زد 3 پلی

ازآنجاکه موتو ایکس 3 به نمایشگری 6 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2160 پیکسل و نسبت تصویر 18 به 9 از نوع تقریباً بدون حاشیه تجهیز گردیده، شرکت سازنده مجبور به حذف دکمه فیزیکی هوم شده است. در تصاویر رندر شده این محصول اثری از سنسور اثر انگشت در قاب پشتی مشاهده نمی‌شود، مگر آنکه در لوگوی شرکت سازنده تعبیه شده باشد! سناریو بعدی هم تعبیه این قطعه در زیر نمایشگر است که محتمل تر به نظر می‌رسد، چراکه هنوز زود است تولید کنندگان گوشی‌های اندرویدی سنسور تشخیص چهره را جایگزین قطعی سنسور اثر انگشت کنند.

موتو زد 3 پلی

منبع خبر مدعی است که باید منتظر باشیم تا موتو Z3 Play دو نسخه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی رونمایی شود. هم چنین این گوشی هوشمند مجهز به باتری با ظرفیت  3000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که پردازنده اسنپ‌دراگون 636 با کلاک فرکانس 1.8 گیگاهرتز باعث می‌شود، طول عمر باتری افزایش پیدا کند. به جز موارد مذکور، تغییر ظاهری محسوس دیگری در تصاویر رندر شده جدید موتو زد 3 پلی مشاهده نمی‌شود، با این حال شاهد تعبیه دوربین دوگانه احتمالاً 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی آن هستیم.

انتظار داریم که همانند دیگر گوشی‌های سری موتو موتورولا، موتو زد 3 پلی هم با ماژول‌های جانبی سری موتو مود سازگاری داشته باشد؛ به عنوان مثال از طریق این قابلیت می‌توان عمر شارژ باتری را افزایش داد و یا آنکه با ماژول دیگری ارتباط با شبکه 5G را برقرار کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.