اپل در هر سه آیفون 2018 خود از صفحه‌نمایش OLED استفاده خواهد کرد

در چند وقت اخیر روند درز شایعات در رابطه با محصولات 2018 اپل قوت گرفته است و پس از آنکه در چند روز گذشته شاهد درز اخباری در رابطه با احتمال معرفی آیفون 9 با نمایشگری.61 اینچی بودیم، امروز هم یکی از منابع نزدیک به اپل مدعی شد که هر 3 آیفون 2019 به پنل OLED تجهیز خواهد شد.

0

در سال 2017 شاهد معرفی آیفون 10 با نمایشگر OLED بویدم، با این حال دو گوشی دیگر ساکنین کوپرتینو یعنی آیفون 8 و 8 پلاس فاقد این ویژگی بودند. حال در همین راستا یکی از منابع نزدیک به اپل مدعی شده که تمام 3 مدل آیفون 2018 با بهره گیری از پنل‌های OLED به بازار عرضه خواهند شد.

پیرامون همین موضوع نیز چندی پیش مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد موسسه KGI، پیش‌بینی کرده بود که در سال 2018 لااقل بایستی منتظر از راه رسیدن آیفون 2018 در سه مدل باشیم که یکی از آن‌ها دارای پنل 6.1 اینچی OLED فاقد فناوری تاچ سه بعدی است و در قاب پشتی میزبان دوربین تکی می‌باشد. این مدل به‌رغم نداشتن دوربین دوتایی، به سنسور تجهیز چهره TrueDepth تجهیز می‌شود و احتمالاً با نام آیفون 9 شاهد عرضه آن با برچسب قیمتی 550 دلاری خواهیم بود.

آیفون 2018

در سوی دیگر خبرگزاری کره‌ای Economic Times فاش کرد که تولید پنل‎‌های LCD شرکت Japan Display نسبت به ماه گذشته 20 درصد کاهش داشته است که می‌تواند مقدمه‌ای بر جایگزین‌ کردن پنل‌های OLED به جای LCD در گوشی‌های نسل جدید آیفون باشد؛ چراکه که پیش‌تر عمده نمایشگر‌ آیفون‌های را Japan Display تولید کرده است.

منبع خبر همچنین مدعی است که علاوه بر آیفون 9، مدل پیشرفته‌تری از آیفون X که احتمالاً با نام آیفون Xs معرفی خواهد شد، با نمایشگر 5.8 اینچی و پنل OLED در راه است. درنهایت، مدل سوم که احتمالاً گران‌ قیمت‌ترین مدل آیفون تا به امروز خواهد بود و قرار است با نام آیفون Xs پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی راهی بازار گردد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.