انتشار نتایج بنچمارک گلکسی نوت 9 سامسونگ با اکسینوس 9810

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی نسل جدید سری گلکسی نوت سامسونگ، شاهد درز شایعات متعددی در رابطه با ویژگی‌های این محصول بوده‌ایم. در همین راستا هم به تازگی نتایج بنچمارک گلکسی نوت 9 به بیرون درز پیدا کرده که نشان می‌دهد این محصول از پردازنده اکسینوس 9810 قدرت گرفته است.

0

شرکت سامسونگ در سال‌های اخیر همیشه وقت گوشی‌های بالا رده سری نوت و اس خود را در دو نسخه مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون و اکسینوس به بازار عرضه کرده است. از آنجا که هردو تراشه را خود شرکت کره‌ای توسعه می‌دهد، عملکرد آن‌ها تقریباً نزدیک به یکدیگر است. به نظر می‌رسد این روال در گلکسی نوت 9 هم تکرار خواهد شد، چراکه به تازگیبنچمارک گلکسی نوت 9 با تراشه اکسینوس 9810 در آزمون Geekbench به بیرون درز کرده است.

اکسینوس 9810

بر همین اساس پرچم‌دار بعدی سری نوت سامسونگ که با کد نام SM-N960F شناخته می‌شود، از پردازنده هشت هسته‌ای اکسینوس 9810 و 6 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. اگر این موضوع به حقیقت تبدیل شود، شاهد استفاده پردازنده به کار رفته در گلکسی اس 9 در گلکسی نوت 9 هم خواهیم بود.

این بنچمارک‌ها نشان می‌دهد که نوت 9 مجهز به پردازنده اکسینوس توانسته به امتیاز  2731 در عملکرد تک‌هسته‌ای و 9064 در عملکرد چندهسته‌ای دست پیدا کند که یک سر و گردن بالاتر امتیاز‌های 2190 و 8860 نسخه کوالکام این محصول است. منبع خبر همچنین معتقد است که نوت 9 با نمایشگری 6.4 اینچی به بازار عرضه خواهد شد که 0.1 اینچ بزرگ‌تر از نمونه به کار رفته در گلکسی نوت 8 است. انتظار نداریم که شاهد تغییرات محسوسی در ظاهر پرچم‌دار جدید سری نوت سامسونگ نسبت به نسل قبلی باشیم، با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که لااقل جایگاه سنسور اثر انگشت به زیر دوربین تغییر مکان دهد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.