اچ‌تی‌سی دلیل نام‌گذاری U12 پلاس را شرح می‌دهد

اگر در چند روز اخیر پیگیر اخبار بخش گوشی همراه فارنت بوده باشید، بدون شک در جریان هستید که شرکت اچ‌تی‌سی به تازگی از گوشی هوشمندی با نام U12 پلاس رونمایی کرده است. فارغ از ویژگی‌های این پرچم‌دار، شیوه نام‌گذاری آن هم جلب توجه کرده است، چراکه اگر بر اساس سنوات گذشته قرار بود با گوشی بالا رده‌ای از سوی شرکت تایوانی روبه‌رو شویم، به طور عادی بایستی نام آن U12 پلاس انتخاب می‌شد.

0

در سال‌های اخیر هم شاهد تغییر روند نام‌گذاری گوشی‌های بالا رده از سوی سایر شرکت‌های سخت افزاری بوده‌ایم. به عنوان مثال اپل هم‌زمان با آیفون 8، آیفون 10 را به بازار عرضه کرد و سامسونگ هم گلکسی نوت 7 را به جای نوت 6 معرفی کرد.

البته شرکت‌های مذکور از این نوع سبک نام‌گذاری برای نشان دادن فاصله ویژگی‌های دو نسل استفاده می‌کنند، با این حال شاید جالب باشد که بدانید نام‌گذاری U12 پلاس صرفاً بر اساس اندازه نمایشگر صورت گرفته است.

اچ‌تی‌سی توضیح داده که مقایسه U12 پلاس با گوشی‌هایی مانند گلکسی اس 9 صحیح نیست و بایستی آن را با هم رده‌های خود مانند اس 9 پلاس مقایسه کرد؛ از این رو پسوند پلاس به نام آن افزوده شده تا این تفاوت مشخص شود. علاوه بر این با این نام‌گذاری کاربر متوجه می‌شود که خبری از نسخه جدیدتر و بهتر پرچم‌دار اچ‌تی‌سی در چند ماه آینده نخواهد بود؛ همان‌طور که U11 Plus چند ماه پس از U11 معرفی و به بازار عرضه شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.