دوربین اچ‌تی‌سی U12 پلاس مقام دوم را در DxOMark کسب کرد

اچ‌تی‌سی به تازگی پرچم‌دار جدید خود را با دوربین دوگانه معرفی کرده است. حالا طبق بررسی وب‌سایت معتبر DxOMark دوربین اچ‌تی‌سی U12 پلاس در رده دوم بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند قرار دارد.

0

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتما به خبر معرفی اچ‌تی‌سی U12 پلاس با دوربین دوگانه، برخورده‌اید، صفحه‌نمایش این گوشی از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند و به پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 845 مجهز است. در همین راستا مرجع DxOMark  اقدام به بررسی دوربین اچ‌تی‌سی U12 پلاس کرده و از قرار معلوم پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی توانست در این آزمایش امتیاز 103 را برای عکس‌برداری و 95 را برای فیلم‌برداری از این مرجع کسب کند.

به این ترتیب اچ‌تی‌سی U12 پلاس بعد از هواوی پی 20 پرو در دومین مقام به لحاظ دوربین در جدول DxOMark قرار گرفته است. در بررسی این گوشی نیز اشاره شده است که اچ‌تی‌سی U12 پلاس یکی از بهترین دوربین‌ها را در بین پرچمداران دارد.

قابلیت سریع جذب نور، فوکوس خودکار و عملکرد بسیار خوب در زوم 2X را می‌توان از ویژگی‌های برتر دوربین اچ‌تی‌سی U12 پلاس دانست. DxOMark مدعی شد زوم این گوشی یک سر و گردن بالاتر از تمامی پرچمداران 2018 است.

دوربین دوگانه اچ‌تی‌سی U12 پلاس در حالت فیلم‌برداری نیز عملکرد بسیار بالایی دارد و جذب نور بالا، فوکوس خودکار بسیار دقیق و زوم 2X را در کنار نمایش طیف دینامیک رنگ‌ها و نویز بسیار پایین در شرایط نوری بسیار کم را در حالت فیلم‌برداری اچ‌تی‌سی U12 پلاس شاهد هستیم.

البته دوربین دوگانه اچ‌تی‌سی U12 پلاس نیز مانند سایر دوربین گوشی‌های هوشمند ضعف‌هایی دارد که در این بین می‌توان به از بین رفتن جزئیات تصویر در زوم نوری، کیفیت پایین تصاویر HDR و حضور نویز در عکس‌هایی که در نور کم گرفته می‌شود اشاره کرد.

در مجموع باید دید کسب رتبه دوم از مرجع DxOMark تا چه اندازه خواهد توانست به فروش اچ‌تی‌سی U12 پلاس کمک کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.