سامسونگ گوشی‌های اقتصادی جدید گلکسی J4 و گلکسی J6 را با بدنه فلزی معرفی کرد

شرکت سامسونگ ساعاتی پیش از دو گوشی جدید گلکسی J4 و گلکسی J6 رونمایی کرد که ویژگی برتر آن‌ها داشتن دوربین سلفی قدرتمند و قیمت مقرون به‌صرفه است.

0

از آنجا که گوشی‌های جدید سامسونگ جزو محصولات اقتصادی محسوب می‌شوند و دارای هیچ ویژگی منحصر به فردی نیستند، بدون هیچ مقدمه‌ای به مشخصات گوشی‌های گلکسی J4 و گلکسی J6  را مرور خواهیم کرد.

بر این اساس گوشی گلکسی J6 دارای نمایشگری 5.6 اینچی از نوع AMOLED می‌باشد که قادر به ارائه وضوح تصویر اچ‌دی پلاس است. به رغم استفاده از نسبت تصویر 18 به 5 به 9، همچنان شاهد وجود حاشیه کناری در این پنل هستیم. این میان رده سامسونگ در سینه میزبان پردازنده هشت هسته‌ای اکسینوس 7870 با کلاک فرکانس 1.5 گیگاهرتز در کنار 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است؛ خوشبختانه امکان دسترسی به فضای ذخیره سازی بیشتر با بهره گیری از کارت حافظه جانبی هم تعبیه شده است.

گلکسی J4 و گلکسی J6

گلکسی J6 در قاب پشتی میزبان دوربین 13 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.9 است و دوربین سلفی هم به سنسور 8 مگاپیکسلی با f/1.9 جهیز گردیده است. البته دوربین سلفی را فلاش ال‌ای‌دی با 3 نوع نوردهی در شرایط مختلف همراه می‌کند.

گلکسی J4 و گلکسی J6

از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی، باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی و قدرت گرفتن از اندروید 8 اوریو اشاره کرد. نسخه 4 و 6 گیگابایتی این محصول به ترتیب دارای برچسب قیمتی 205 و 240 دلاری است.

اما در سوی دیگر گوشی گلکسی J4 دارای نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسل با نسبت تصویر 16 به 9 از نوع Super AMOLED است. مشخصات سخت افزاری J4 نسبت به مدل قبلی کمی ضعیف‌تر است و از جمله آن‌ها می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 7570 با کلاک فرکانس 1.4 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم، واحد پردازش گرافیکی Mali-T720 MP1، دوربین اصلی 8 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز به فلاش ال‌ای‌دی اشاره کرد.

گلکسی J4 و گلکسی J6

گوشی‌های اقتصادی جدید گلکسی J4 و گلکسی J6 از هفته آینده ابتدا در بازار هند و سپس در سایر بازارهای هدف عرضه خواهند شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.