اپ‌نت: نبرد قهرمانان دیزنی Disney Heroes: Battle Mode

یک بازی استراتژیک با نام Disney Heroes Battle Mode برای دوستداران شخصیت‌های دیزنی طراحی شده است که بر روی گجت‌های اندرویدی و همچنین آی‌دیوایس‌ها قابل نصب و استفاده می‌باشد. این بازی جذاب توسط استودیوی PerBlue Entertainment طراحی و توسعه داده شده است.

0

در دنیای دیجیتال گاهی شخصیت‌های بد و منفی دردسرساز می‌شوند. شما در نقش قهرمانان بازی Disney Heroes وارد میدان شده و این شخصیت‌های بد را دور کرده و آن‌ها را از میدان دور می‌کنید. شخصیت‌هایی که شما در قالب آن‌ها به بازی و مبارزه می‌پردازید هملن کاراکترهای محبوب دیزنی هستند که هرکدام دارای قابلیت ها و توانایی‌های خاص خود بوده که از آن‌ها می‌توانید در راه مبارزه با دشمنانتان استفاده کنید. با کمک این شخصیت‌ها ارتش قدرتمندتان را تشکیل دهید و به نبرد بپردازید.

در هر مرحله از بازی چالش‌ها و ماموریت‌های مختلفی طراحی شده است که برایتان بسیار جذاب خواهد بود. با افزایش امتیاز می‌توانید شخصیت‌های بازی را نیز ارتقا دهید و بر قدرت‌ها و توانایی‌هایشان اضافه نمایید. اسلحه‌های متفاوت و جذابی که قهرمانانتان استفاده می‌کنند نیز همگی قابل ارتقا دادن هستند و هرکجا که بخواهید می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید. با استفاده از این ارتش و امکانات به مبارزه پرداخته و دنیای دیجیتال را از شر دشمنان شرورتان نجات دهید.


شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.