شایعه: اپل یک اسپیکر هوشمند ارزان‌تر با برند بیتس معرفی خواهد کرد

این‌گونه که پیداست اپل قصد خروج از بازار اسپیکرهای هوشمند را ندارد و گفته می‌شود یک اسپیکر هوشمند ارزان‌تر با برند بیتس از جانب اپل معرفی خواهد شد.

0

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتما به خاطر دارید که برای شما گفتیم اپل ظاهرا تولید اسپیکر هوشمند هوم‌پاد را کاهش داده است اما از قرار معلوم اپل قصد خروج از بازار اسپیکرهای هوشمند را ندارد و گفته می‌شود که این شرکت عزم دارد تا مدل دیگری را با قیمتی متعادل‌تر راهی بازار کند.

منابعی که این شایعه را مطرح کرده‌اند اطلاعات خوبی از تامین‌کننده‌های قطعات اپل در تایوان دارند و برآورد کرده‌اند که اسپیکر هوشمند جدیدی که صحبتش را می‌کنیم احتمالا قیمتی حدود 199 دلار خواهد داشت.

اگر از طرفداران اسپیکرهای هوشمند باشید حتما به‌خوبی می‌دانید که هوم‌پاد اپل با قیمتی حدود 349 دلار در بازار معامله می‌شود و به این ترتیب با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت اسپیکر جدیدی که اپل قصد روانه کردن آنرا به بازار دارد نسبت به هوم‌پاد قیمت بسیار پایین‌تری خواهد داشت.

در این بین گفته میشود اپل در حال گفتگو با مدیاتک است تا چیپست‌های این اسپیکر هوشمند را تامین کند و این گونه که پیداست این اسپیکر هوشمند این بار به جای برند اپل، برند بیتس را یدک خواهد کشید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.