اپ‌نت: بازی فکری خنثی کردن بمب BOMBARIKA

بازی BOMBARIKA عنوان یک بازی با ساختی فوق‌العاده زیبا و خاص و نیازمند هوش و دقت می‌باشد. این بازی توسط استودیوی Street Lamp Games برای اندروید و iOS عرضه شده است.

1

اگر از بازی‌ کردن در محیط‌های بدون انتها خسته شده‌اید می‌توانید بازی BOMBARIKA را امتحان کرده و از آن لذت ببرید چرا که وابستگی این بازی به زمان و نیاز به داشتن سرعت عمل در آن باعث می‌شود هیجان بیشتری را تجربه کنید. در این بازی شما باید به خنثی کردن یک بمب بپردازید و قطعا برای این کار زمانتان محدود است. بازی در محیطی ساده انجام می‌پذیرد اما در نظر داشته باشید که همین محیط ساده نیز برایتان بسیار زیبا و خاص طراحی شده است تا کسالت‌بار و خسته‌کننده نباشد.

شما در هر مرحله در محیطی متفاوت قرار گرفته و در واقع در آن‌جا زندانی شده و راه فراری ندارید. در عین حال در این فضا یک بمب نیز قرار دارد که وظیفه شما در هر مرحله خنثی کردن آن است. در ابتدا به راحتی می‌توانید از شر بمب خلاص شوید اما با پیشروی در بازی خواهید دید که مرحله به مرحله این کار برایتان دشوارتر و مهیج‌تر نیز می‌شود. تمام حواس و دقتتان را باید برای موفقیت در بازی به کار ببندید. گرافیک بازی بسیار خاص و جذاب بوده و همراه با موسیقی مناسبی که دارد شمارا مدت‌ها میخکوب خواهد کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. آیت می‌گوید

    بازی فوق‌العاده‌ای هست ممنون از معرفی
    تشکر می کنم از فارنت واسه بخش اپ‌ نت. با اینکه به گوگل پلی دسترسی دارم اما ساختارش طوریه که نمیشه دید چی خوبه و جدیده.