اپ‌نت: برج بسازید! Project Highrise

بازی Project Highrise یک بازی شبیه‌سازی و استراتژیک بوده که شمارا وارد دنیای معماری و ساخت و ساز می‌کند. این بازی توسط استودیوی Kalypso Media Mobile GmbH برای iOS و اندروید عرضه شده است.

1

در دنیای ساخت و ساز فقط مساله ساخت یک سقف برای انسان‌ها نیست. وقتی بخواهید یک شهر با همه امکانات بسازید باید در آن به مدیریت صحیح نیز بپردازید. در این شهر مردمی زندگی می‌کنند که نیاز‌های متعددی داشته و باید برای رفع هرکدام از آن‌ها وارد عمل شده و تدابیری بیاندیشید. این بازی در عین حال که به ساختن آسمان‌خراش‌های عظیم می‌پردازد به فراهم آوردن امکانات موردنیاز برای یک زندگی شاد نیز پرداخته است. علاوه بر این در Project Highrise شما در تمام مراحل ساخت ساختمان‌ها حضور خواهید داشت از پی‌ریزی اولیه تا دیوارکشی و سیم‌کشی و سایر موارد.

باید توجه مشتریانتان را جلب کنید تا امتیازات بهتری دریافت نمایید. این بازی از داستان خاصی پیروی نمی‌کند بلکه باید با صرف زمان و به کار بردن شیوه‌های صحیح مدیریت از ساختن شهری زیبا و شاد و دیدن مردمانی راضی و خشنود لذت ببرید. در این میانه سازندگان بازی برای شما مشتریان نام‌آشنایی نیز در نظر گرفته‌اند تا بازی را برایتان جذابتر کنند. این مشتریان از افراد معروف بوده و شما باید مطابق میل و درخواست‌های آنان به ساخت و ساز بپردازید. اگر رضایت آن‌ها را جلب نکنید امتیاز نداشته و از میزان درآمدتان کم خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ناشناس می‌گوید

    سلام میشه بگید چجوری پل هوایی بسازم؟