اپ‌نت: اندروید خود را تست کنید Test Your Android

گجت اندرویدی‌تان را با استفاده از Test Your Android امتحان کرده تا از سالم بودن و درست کار کردن قطعات سخت‌افزاری آن مطمئن شوید. این اپ پرکاربرد توسط Hibernate طراحی و به بازار ارائه شده است.

0

بعضی از کاربران پس از تهیه موبایل یا تبلت می‌توانند با استفاده از کدهایی از سلامت دستگاه مطمئن شده و اطلاعات دقیقی در مورد آن کسب کنند. اما این امر برای بسیاری از افراد ممکن نیست چرا که همه از این کدها اطلاع ندارند. برای اینکه پس از تهیه دستگاه موردنظر بتوانید آن را با دقت چک نموده و از ضرر و زیان و خسارت‌های احتمالی ناشی از چک نکردن آن جلوگیری کنید می‌توانید اپ Test Your Android را نصب نموده و به سادگی به کنترل دستگاه بپردازید. برای کار کردن با آن نیازی به اطلاعات تخصصی در زمینه اسمارت‌فون‌ها ندارید بلکه می‌توانید در محیط ساده آن به فعالیت پرداخته و اطلاعات موردنظر را بگیرید.

این اطلاعات می‌توانند شامل چک کردن قسمت‌های مختلف مانند صفحه نمایشگر، حسگر، پردازنده، رنگ‌ها و… باشد. تمامی این کارها را می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با Test Your Android انجام داده و اگر به مشکل برخوردید از خرید دستگاه انصراف دهید. علاوه بر چک کردن سخت‌افزارها در بخشی دیگر این امکان برایتان مهیا شده که بتوانید نرم‌افزارهای موجود را نیز مورد بررسی قرار داده و از ضعف‌ها آن‌ها اطلاع دقیق یابید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.