اپ‌نت: درج و محاسبه مخارج روزانه در Daily Expenses 2

برای داشتن برنامه روزانه‌ای منظم و کاربردی نیازی به دفتر و قلم نیست و این مورد نیز با استفاده از ابزارهای تکنولوژی به راحتی انجام خواهد شد. اپلیکیشن Daily Expenses 2 اپلیکیشنی بسیار مفید ودقیق برای برنامه‌ریزی درست و داشتن مسیری در راستای موفقیت است که توسط استودیوی Michel Carvajal برای کاربران اندرویدی طراحی و توسعه داده شده است.

0

وقتی در طول روز با کسب و کارهای زیادی در حال فعالیت هستید و یا مدیریت هزینه‌هایتان نیازمند دقت بالا و زمان زیادی است بهتر است این حساب و کتاب‌ها را از روی دوش خودمان برداشته و بر عهده یک برنامه امن و دقیق مثل Daily Expenses 2 بگذاریم. نحوه کار آن هم به این صورت است که تمامی هزینه‌ها و درآمدها را دریافت می‌نماید و در ادامه برایتان موارد درخواستی را ارائه می‌کند. تمامی فعالیت‌هایتان را دسته‌بندی نمایید و هربار به هرقسمتی که می‌خواهید به سادگی دسترسی داشته باشید. قابلیت ویژه این اپ اینست که می‌توانید در آن هزینه‌ها و درآمدها را با هر ارزی که می‌خواهید وارد نموده و نتایج را نیز به همان صورت دریافت نمایید.

به این طریق به راحتی میزان دارایی خود را در هر روز مشاهده می‌کنید و اگر بخواهید چیزی را اضافه نموده اگر مشابه روزهای قبل باشد فقط با یک کلیک و اشاره به لیستتان اضافه خواهد شد. گزارش‌هایی که در نهایت به شما ارائه می‌دهد به صورت نمودارهای گرافیکی بوده که شامل گزارش‌های روزانه، هفتگی و ماهیانه می‌باشد. اگر مشکلی برای دستگاهتان پیش آمد نیازی نیست که نگران از دست رفتن اطلاعاتتان باشید چرا که هربار می‌توانید از آن‌ها نسخه پشتیبان تهیه نمایید. در انتها برای دسترسی سریع به آن برایتان ویجت‌های متنوعی نیز درنظر گرفته شده.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.