اپ‌نت: استفاده بهتر از وقت با Wind – Work Indefinite, Stay focused

اپلیکیشن Wind – Work Indefinite, Stay focused برای افزایش تمرکز و انجام کارهای بیشتر طراحی شده است.. این اپ منحصربفرد توسط استودیوی Engross Apps برای کاربران گجت‌های اندرویدی عرضه شده است.

0

برای همه ما پیش آمده و خواهد آمد که در هنگام مطالعه و یا هر فعالیت دیگری دقت و تمرکزمان را از دست بدهیم و دچار حواس‌پرتی شویم. برای کاهش این حواس‌پرتی‌ها بازهم می‌توانیم از تکنولوژی کمک بگیریم. این بار با داشتن اپلیکیشنی که هر بار حواس‌پرتی مارا به ثبت رسانده تا در نهایت میزان کار مفیدمان را نمایش دهد می‌توانیم از زمان استفاده مفید و جامع‌تری داشته باشیم. برای کار کردن با این اپ باید ابتدا صفحه آن را لمس نموده تا شروع فعالیتمان را نشان داده و سپس به انجام آن کار بپردازیم. در ادامه هربار که حواسمان از کارمان پرت شد بازهم صفحه را لمس می‌کنیم. این کار را آن‌قدر انجام می‌دهیم که میزان لمس صفحه به مرور زمان کاهش یابد.

در نهایت ساعاتی که در آن به فعالیت مفید پرداختیم برایمان نمایش داده می‌شود تا بدانیم چه میزان از وقتمان را درست استفاده کرده و یا چه اندازه از آن را هدر داده‌ایم. یکی از چیزهایی که این روزها زمان مارا بیش از اندازه درگیر می‌کند جستجوهای بدون فایده در نت می‌باشد. در Wind – Work Indefinite, Stay focused قسمتی وجود دارد که با فعال کردن آن در هنگام شروع تمرکز به صورت خودکار وایفای دستگاه خاموش می‌شود و در هنگام بازگشت بازهم به صورت خودکار روشن خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.