رونمایی هواوی از گوشی Y5 پرایم 2018 با سیستم تشخیص چهره

شرکت هواوی به تازگی از گوشی هوشمند Y5 پرایم نسخه 2018 پرده برداشته است. در ادامه در فارنت همراه ما باشید تا مشخصات سخت افزاری این مدل را مرور کنیم.

0

گوشی Y5 پرایم 2018 یک مدل مقرون به صرفه و میان رده محسوب می‌شود که بارزترین ویژگی آن بهره‌مندی از سیستم تشخیص چهره می‌باشد.

این میان رده جدید شرکت هواوی از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 450 قدرت گرفته که در کنار آن از 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده شده است.

گوشی Y5 پرایم 2018 دارای نمایشگری 5.4 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل با نسبت تصویر 2 به 1 است. بالای صفحه نمایش، یک فلش تعبیه شده تا عکاسی از طریق دوربین 5 مگاپیکسلی در محیط‌های تاریک آسان باشد. بخش پشتی هم میزبان دوربین تکی 13 مگاپیکسلی و فلش LED با آرایشی افقی است.

همان‌طور که گفته شد، یکی از ویژگی‌های اصلی این مدل بهره‌مندی از فناوری تشخیص چهره است که جایگزین سنسور اثر انگشت شده است. از دیگر ویژگی‌های گوشی Y5 پرایم 2018 می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی بدون قطع دسترسی به سیم کارت دوم، WiFi, بلوتوث 4.2, GPS, A-GPS، باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی و قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید 8.1 مبتنی بر رابط کاربری EMUI 8.1 اشاره کرد. گوشی Y5 پرایم 2018 در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی در آینده ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد.

منبع gizchina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.