اچ‌تی‌سی Exodus، گوشی قدرت گرفته از بلاک‌چین را معرفی کرد

فناوری بلاک‌چین روزبه‌روز در حال همه گیر شدن است و شرکت‌های سخت افزاری نیز می‌کوشند بر همین اساس محصولات سازگار با این فناوری را به بازار عرضه کنند. تاکنون شاهد معرفی پی‌سی، کارت گرافیک و تجهیزات مخصوص فناوری بلاک‌چین بوده‌ایم، با این حال شرکت اچ‌تی‌سی به تازگی از گوشی هوشمندی با نام Exodus پرده برداشته که قادر به رمزگشایی ارزرمز است.

0

اچ‌تی‌سی Exodus بیشتر از آنکه نقش یک گوشی هوشمند را بازی کند، دیوایسی همراه در جهت رمزگشایی از رمزارز است. همچنین باید به ماژول سخت‌افزاری اختصاصی تعبیه‌شده در این گوشی اشاره کرد که از ارزهای دیجیتال و اپلیکیشن‌های توزیع‌شده‌ مورد استفاده در شبکه‌ بلاک‌چین پشتیبانی می‌کند.

شرکت تایوانی قصد دارد تا یک شبکه بلاک‌چین بومی را بین تمام موبایل‌های Exodus که به عنوان گره‌ها عمل می‌کنند، ایجاد کند تا بتواند تجارت رمزارزها را در میان صاحبان آن‌ها تسهیل کند. البته این محصول در وهله اول از سایر رمزارزهای دیجیتالی مرسوم همچون بیت کوین و اتریوم هم پشتیبانی خواهد کرد.

اچ‌تی‌سی Exodus

این محصول که در مراسم رمزارز نیویورک برای اولین بار معرفی گردید، تحت نظر Phil Chen توسعه یافته است؛ وی پیش‌تر رئیس بخش هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی را بر عهده داشته است. او اکنون سمت مدیر ارشد غیرمتمرکز را در این شرکت بر عهده دارد و نظارت کلیه فعالیت‌های مبتنی بر رمزارزها و طرح‌های بلاک‌چین بر عهده او خواهد بود.

اچ‌تی‌سی به دنبال توسعه تکنولوژی بلاک‌چین است و ظرف ماه‌های آینده، همکاری خود با کمپانی‌های فعال در این زمینه را گسترش می‌دهد

البته اچ‌تی‌سی Exodus را می‌توان دومین گوشی هوشمند سازگار با فناوری بلاک‌چین دانست، چراکه اولین محصول در این حوزه با نام Finney توسط گروه Sirin Labs ساخته و با قیمت 1000 دلار به بازار عرضه شده است. هرچند هنوز قیمتی برای اچ‌تی‌سی Exodus تعیین نشده، با این حال کمپانی سازنده اعلام کرده که Exodus از طریق پرداخت به صورت رمزارز فروخته خواهد شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.