نسخه اونجرز وان‌پلاس 6 معرفی شد؛ تنها کمی گران‌تر

همان‌طور که انتظار داشتیم پس از رونمایی از وان‌پلاس 6 این شرکت نسخه اونجرز پرچم‌دار خود را معرفی کرده و قرار است آن را به شکل محدود عرضه کند.

0

فیلم سینمایی Avengers: Infinity War بی‌شک یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های سینمایی سال است و این‌بار وان‌پلاس 6 نسخه اونجرز را عرضه خواهد کرد. این نسخه ویژه دارای قاب پشتی با بافت مشابه فیبرکربن به همراه لوگوی طلایی رنگ اونجرز است و علاوه بر آن برخی المان‌ها مثل لوگوی وان‌پلاس، دکمه‌های تنظیم صدا و پاور نیز به رنگ طلایی درآمده‌اند.

در جعبه این نسخه علاوه بر لوازم جانبی استاندارد، یک کیس ویژه با طراحی مرد آهنی (Ironman) و یک نشان اونجرز هم وجود دارد. علاوه بر این انتظار داریم یک تم ویژه اونجرز نیز بر روی رابط کاربری OxygenOS این گوشی نصب شده باشد.

نسخه اونجرز وان‌پلاس 6

خبر خوب این‌که قیمت این نسخه محدود تنها 200 یوان یا 31 دلار گران‌تر از نسخه اصلی است اما نسخه اونجرز تنها در نسخه 256 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. به این ترتیب اگر قصد خرید و البته امکان خرید آن را داشته باشید باید چیزی حدود 660 دلار هزینه کنید.

مشخصات فنی این گوشی درست مشابه نسخه استاندارد است که به‌تازگی رونمایی شده است. صفحه‌نمایش 6.3 اینچی AMOLED، اسنپ‌دراگون 845، دوربین‌های 16+20 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی از ویژگی‌های اصلی این پرچم‌دار هستند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.