سرویس YouTube Music معرفی شد؛ دوبرابر گران‌تر از اسپاتیفای

همان‌طور که انتظار داشتیم یوتیوب سرانجام سرویس استریم موسیقی خود را معرفی کرد. این سرویس قرار است رسماً از اول خردادماه آغاز به کار کند.

0

در تاریخ یکم خردادماه یوتیوب رسماً سرویس استریم موسیقی خود را با نام YouTube Music به صورت رایگان افتتاح خواهد کرد. با این حال همان‌طور که انتظار دارید اشتراک رایگان این سرویس محدودیت‌هایی مانند پخش تبلیغات و محدودیت پخش موسیقی در پس‌زمینه را خواهد داشت.

اکانت پریمیوم یوتیوب Music قرار است اشتراک ماهانه 10 دلاری داشته باشد. به این ترتیب اشتراک پولی یوتیوب دوبرابر گران‌تر از اسپاتیفای خواهد بود و باید دید گوگل چه ویژگی‌های اختصاصی و بهتری را در اختیار مشترکین این سرویس قرار خواهد داد. گفتنی است هنوز هیچ آمار رسمی از تعداد موزیک‌های این سرویس وجود ندارد.

یوتیوب در یک پست رسمی در بلاگ خود برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن اندروید، iOS و دسکتاپ این سرویس را شرح داده است. یک سیستم جستجوی پیشرفته به شما کمک می‌کند تا آهنگ مورد نظر خود را پیدا کنید حتی اگر نام آن را به خاطر ندارید. علاوه بر این صفحه خانگی بسته به علایق شما آهنگ‌ها و پلی‌لیست‌ها را پیشنهاد خواهد داد.

خبر خوب این‌که اگر همین حالا مشترک YouTube Red (که به زودی به YouTube Premium تغییر نام خواهد داد) و یا Google Play Music هستید اشتراک پریمیوم YouTube Music را نیز بدون پرداخت هزینه‌ای اضافه دریافت خواهید کرد.

این سرویس قرار است در ابتدا در آمریکا، استرالیا، نیوزیلند، مکزیک و کره جنوبی در دسترس قرار گرفته و سپس به اتریش، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، نروژ، روسیه، اسپانیا، سوئد، سوییس و انگلیس برسد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.