رنگ‌های قرمز و طلایی به رنگ‌های گلکسی اس 9 سامسونگ اضافه شدند

تقریباً پس از یک هفته از زمان انتشار تصاویر نسخه قرمز رنگ گوشی گلکسی اس 9، شرکت سامسونگ سرانجام از این مدل مخصوص برخی بازار‌ها رونمایی کرد.

0

گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی اس سامسونگ در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند، با این حال سامسونگ همیشه وقت یک نسخه ویژه از پرچم‌داران خود را با فاصله کمی از زمان عرضه اولیه معرفی می‌کند. پیرامون همین موضوع هم امروز شاهد معرفی رنگ‌های قرمز و طلایی گلکسی اس 9 سامسونگ هستیم که صرفاً قرار است در برخی بازارها عرضه شوند.

بر اساس اعلام شرکت سازنده، نسخه قرمز رنگ پرچم‌دار جدید این شرکت از اواخر ماه جاری در بازار کره و چین عرضه خواهد شد. گلکسی اس 9 سامسونگ طلایی هم از ماه تابستان در استرالیا، شیلی، آلمان، هنگ کنگ، کره، مکزیک، روسیه، اسپانیا، تایوان، امارات متحده عربی و ویتنام ارائه می‌شود. هیچ‌گونه تفاوتی میان ویژگی‌های سخت افزاری این نسخه‌ها با مدل پیش‌فرض پرچم‌داران جدید سامسونگ وجود ندارد و از جمله مشخصات آن‌ها بایستی به نمایشگری 6 و 6.2 اینچی با وضوح تصویر WQHD+ و پردازنده  Exynos 9810 اشاره کرد.

البته برای اولی بار شاهد ارائه سری گلکسی اس 9 سامسونگ با پردازنده اسنپ‌دراگون 845 در بازار چین و مکزیک خواهیم بود. نسخه قرمز و طلایی رنگ سری گلکسی اس 9 هم قیمت با مدل‌های مشکی، صورتی مایل به آبی، خاکستری و ارغوانی این گوشی عرضه خواهند شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.